Gå til innhold

Mystiske hendelser med lys hjemme

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg tror i utgangspunktet ikke på ånder som går igjen og viser seg for oss. Også alltid vært skeptisk til de som påstår de er klarsynte. Men i sommer var jeg desperat da min katt ble borte, og etter mye leting både med og uten sporhund betalte jeg 1000 kr for at en dyretolk skulle prøve å finne katten gjennom telepati. Folk trodde jeg var sprø, og jeg følte meg litt sprø. Men trodde egentlig ikke på det. Hundefører med sporhund sa det var ingen spor etter min katt i et stor område rundt der vi bor. Den klarsynte fikk ikke vite hvor jeg bodde, og beskrev et område i nærheten der hun så min katt oppholdt seg. Hun sa hun var redd, og jeg måtte gå dit flere kvelder. Jeg gjorde det. Etter flere turer over flere dager sa dyretolken at hun skulle lede katten min hjem. Fikk eksakt sted, beskrevet, det var nær en liten bro. Noen dager senere ble katten min funnet der. 

Dette endret mitt syn, men jeg har vært kristen hele livet og blitt fortalt at man ikke skal oppsøke klarsynte eller kalle på ånder. Jeg ble likevel satt ut av denne opplevelsen og opplevde den som svært positiv. Det merkelige er at når hun klarsynte forklarte området katten min var i, så følte jeg sterkt på at nå finner jeg henne. 

En stund etterpå har det begynt å blinke kraftig i lys hjemme på kveldene når jeg er alene. Det henger lys over kjøkkenbordet. Det blinker kraftig når jeg er når. Beveger jeg meg til stuen, blinker lampen der. Inne på soverommet. Dette skjer ikke når samboer er der. Han tror meg knapt, og sier det i verste fall bare er pærer. Nå har også et sensor lys i en bod begynt å skru seg på, jeg ser det fra stuen da døren i blant står på gløtt. Blir vettskremt av det. Det blinker sånn intenst. Og bare der jeg er i nærheten. Min sønn som er 4 er der også på kveldene, og har begynt å reagere. Et lys over stuebordet ble skrudd opp til sterkt lys og bare lyste kraftig lenge. Jeg tør ikke spørre om det er noen der. 

MEN, det villeste skjedde i går. Vi fant en gammel lekebil til min sønn. Den er batteridrevet med fjernkontroll. Jeg så den var tom for batterier. Ikke noe lademulighet. Ikke brukt på 2 år. Sønnen min kjørte den med hånden over gulvet og den gav lys fra seg fremme. Jeg åpnet den igjen og sa høyt: det er jo ikke batteri i den!! 

lyste flere ganger, av på, av på. Ble vettskremt. Så kjørte sønnen min den over gulvet hardt og den beveger seg helt unaturlig. 

i tillegg måtte jeg ta ut en porselensdukke, fordi sønnen min plutselig hylgråt da han så den. Han sa den blinket til han når mamma var i et annet rom. 

jeg aner ikke hva alt dette skulle bety, men det startet etter at jeg fikk hjelp av den klarsynte. Og når jeg er hjemme alene en helg, så blinker lysene nær meg såpass mye at det går meg i nervene nå. Er redd for å være alene. Pærene er nye, det fortsetter. Vi bor i leilighetsbygg og det er nytt, og det elektriske anlegget er i orden. Jeg leste på nettet at ånder eller engler kan kommunisere gjennom lys. Det med bilen ble liksom toppen. Bil uten batteri lyser. Er det noen som har noen tanker? Jeg synes dette begynner å bli veldig vanskelig. Og min samboer ser ikke dette, for lysene er stabile når han er hjemme. 

Anonymkode: 5283a...1ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvorfor filmer du det ikke og viser samboeren din?

Anonymkode: 34f55...678

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes du skal be presten komme til deg.

Anonymkode: ff2ec...671

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor filmer du det ikke og viser samboeren din?

Anonymkode: 34f55...678

Jo skal det. Bare tenkt at han har rett, at det bare er noe med elektrisiteten. Det som gjorde at jeg fikk hetta var den bilen uten batteri. Har sagt det til han og han er enig i at det er merkelig og uforståelig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er du ironisk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jo skal det. Bare tenkt at han har rett, at det bare er noe med elektrisiteten. Det som gjorde at jeg fikk hetta var den bilen uten batteri. Har sagt det til han og han er enig i at det er merkelig og uforståelig 

Kan ikke lysene lyse pga av at hjulene går rundt? 

Anonymkode: 8b39a...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Trenger folk å gjøre narr. Jeg har aldri trodd på dette, og beskriver noen fenomener jeg synes er ekle. Kan dere heller forklare hvordan en bil uten batteri kan lyse? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Elektriker til å sjekke ledningene. 

Anonymkode: 6b78b...b81

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er du ironisk? 

Nei, jeg er kristen, og jeg synes du skal be presten om hjelp til å få ro i huset.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette skjer fordi du er i ferd med å åpne deg. Det samme skjedde med meg. Dørene begynte å låse seg av seg selv hjemme og lyspendler sto plutselig å svingte kraftig. Sønnen min på 2 år forteller til stadighet om en mann og en dame som er på rommet hans.

Jeg meldte meg rett og slett på et kurs i klarsyn og mediumskap selv. Det har vært ekstremt nyttig! Jeg har fått hjelp til å finne ut hva som skjer hjemme og jeg har mye større forståelse av det - og, det beste: jeg blir ikke redd, og jeg kan stå trygt i å trøst barnet mitt når han ser noen på rommet.

Dette kommer ikke til å gå over av seg selv. Du bør i det minste få tak i et medium som kan gjøre en husrens.

Anonymkode: d2bb5...17a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dine hjelper som prøver å komme i kontakt med deg slapp av og åpn opp 

Anonymkode: 01fef...912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ateist = tror ikke det finnes noen gud. Med mindre du tror det er en gud som bøller med deg så har det ikke noe med ateisme å gjøre. 

Du har begynt å åpne deg for åndeverdenen. Det du kan prøve når dette skjer er å si høyt at du tillater ikke dette, du er ikke åpen for noe som helst fra den andre siden, og du vil være i fred. 

Hvis det ikke er tilstrekkelig, be om hjelp fra et medium. 

mvh ateist. 

Anonymkode: 931a4...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror at grunnen til at du får så aggressive kommentarer på dette ts, er at de som mener at ingenting ikke-fysisk eksisterer blir så trigget av opplevelser som høres ekte ut at de bare MÅ komme og lage kvalm. Jeg rapporterer alltid kommentarer her som er latterliggjørende og grovt fornærmende, samt avsporende, og det syns jeg flere skal gjøre, det er eneste måten å få slutt på denne forsøplingen av hver eneste post her inne.

Det høres ut som den som fant katten din er veldig dyktig, og jeg har ikke hørt om at slike ting har skjedd rundt dyretolker før. Men om hun/han faktisk ledet katten din, så har de jo gått veldig inn for dette, så kanskje noe kan ha skjedd i forbindelse med det, hvem vet.
Det ble foreslått i tråden å kontakte en prest, og det vil jeg faktisk støtte. Jeg er ikke den typiske kristne selv, jeg tror på Gud og Jesus på grunn av opplevelser jeg har hatt, men er mye mer åpen for ting som ikke blir sett på som "kristne" enn de fleste vil jeg tro, i og med at jeg faktisk har lært dyrekommunikasjon selv, og har hjulpet til i forsvinningssaker, kommunisert med avdøde dyr, og til og med avdøde mennesker. Og på grunn av alt jeg har opplevd med dette tror jeg 100% på historien din. Og at en leke uten batteri har virket på den måten har jeg også hørt om før, jeg tror faktisk jeg så det i enn episode av Åndenes Makt.
Men tilbake til presten, jeg foreslår det fordi jeg selv fikk tips om å legge Bibelen ved senga da jeg hadde forferdelige mareritt med en følelse av "ondskap", liksom den følelsen man kan få av en overnaturlig skrekkfilm, og det virket. Det var bokstavelig talt slik at når Bibelen lå ved senga var de borte, men om den lå igjen i stua, så kom de tilbake.  Mange år senere opplevde jeg å få tanker om å skade meg selv  i et hus jeg bodde i, noe jeg aldri har hatt verken før eller siden, og  det var alltid i forbindelse med at det lå kniver på benken. Jeg kunne ikke forstå annet enn at det var en eller annen ikke-fysisk entitet som prøvde å kødde med meg, og ba til slutt til Jesus om å ta det bort, da jeg begynte å bli lei av det. Og det ble faktisk så svakt at det var ikke plagsomt lenger. Da jeg flyttet fra huset forsvant det helt, og her jeg bor nå kan jeg ha kniver flytende på kjøkkenbenken helt uten rare opplevelser.
Det er også andre husrensere enn prester du kan kontakte, som f.ex. de som jobbet i Åndenes Makt. De har jo mye erfaring med dette, og noen tilbyr husrens også etter serien.
Kirken har en egen liturgi for husrens faktisk, på grunn av alle henvendelsene de har fått om dette: https://www.kirken.no/nb-NO/fellesrad/gjerdrum/diakoni/velsignelse-av-hus-og-hjem/

Anonymkode: 0b63a...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg tror at grunnen til at du får så aggressive kommentarer på dette ts, er at de som mener at ingenting ikke-fysisk eksisterer blir så trigget av opplevelser som høres ekte ut at de bare MÅ komme og lage kvalm. Jeg rapporterer alltid kommentarer her som er latterliggjørende og grovt fornærmende, samt avsporende, og det syns jeg flere skal gjøre, det er eneste måten å få slutt på denne forsøplingen av hver eneste post her inne.

Det høres ut som den som fant katten din er veldig dyktig, og jeg har ikke hørt om at slike ting har skjedd rundt dyretolker før. Men om hun/han faktisk ledet katten din, så har de jo gått veldig inn for dette, så kanskje noe kan ha skjedd i forbindelse med det, hvem vet.
Det ble foreslått i tråden å kontakte en prest, og det vil jeg faktisk støtte. Jeg er ikke den typiske kristne selv, jeg tror på Gud og Jesus på grunn av opplevelser jeg har hatt, men er mye mer åpen for ting som ikke blir sett på som "kristne" enn de fleste vil jeg tro, i og med at jeg faktisk har lært dyrekommunikasjon selv, og har hjulpet til i forsvinningssaker, kommunisert med avdøde dyr, og til og med avdøde mennesker. Og på grunn av alt jeg har opplevd med dette tror jeg 100% på historien din. Og at en leke uten batteri har virket på den måten har jeg også hørt om før, jeg tror faktisk jeg så det i enn episode av Åndenes Makt.
Men tilbake til presten, jeg foreslår det fordi jeg selv fikk tips om å legge Bibelen ved senga da jeg hadde forferdelige mareritt med en følelse av "ondskap", liksom den følelsen man kan få av en overnaturlig skrekkfilm, og det virket. Det var bokstavelig talt slik at når Bibelen lå ved senga var de borte, men om den lå igjen i stua, så kom de tilbake.  Mange år senere opplevde jeg å få tanker om å skade meg selv  i et hus jeg bodde i, noe jeg aldri har hatt verken før eller siden, og  det var alltid i forbindelse med at det lå kniver på benken. Jeg kunne ikke forstå annet enn at det var en eller annen ikke-fysisk entitet som prøvde å kødde med meg, og ba til slutt til Jesus om å ta det bort, da jeg begynte å bli lei av det. Og det ble faktisk så svakt at det var ikke plagsomt lenger. Da jeg flyttet fra huset forsvant det helt, og her jeg bor nå kan jeg ha kniver flytende på kjøkkenbenken helt uten rare opplevelser.
Det er også andre husrensere enn prester du kan kontakte, som f.ex. de som jobbet i Åndenes Makt. De har jo mye erfaring med dette, og noen tilbyr husrens også etter serien.
Kirken har en egen liturgi for husrens faktisk, på grunn av alle henvendelsene de har fått om dette: https://www.kirken.no/nb-NO/fellesrad/gjerdrum/diakoni/velsignelse-av-hus-og-hjem/

Edit: Forsvinninger av dyr altså, ikke mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for nedsettende innhold,brukerdebatt,avsporing,samt svar til dette.

Chantielle mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du er kristen ts burde du jo vite at du kan erklære Jesus blod over hjemmet og faktisk be imot disse åndene. Er så fantastisk å se hvor lite kristne kan om autoriteten vi har fått av Gud mot mørkets krefter via bønn. Ikke for å være frekk men bare prøv  i det minste.  Jeg annbefaler deg ts på det sterkeste og ringe pinse og baptist menigheter rundt omkring og få råd og hjelp til husrens det kan være materielle ting som åpner dører inn til ditt hjem og disse folka kan hjelpe deg med å identifisere dette. Jeg kan mye om dette og fikk fikset dette selv i mitt hjem med å kaste alt okkulte gjendstander noe arv som hadde onde ånder tilknyttet til seg  og ta autoritet med bønn med å befale åndene ut i Jesus navn og erklære Jesus blod for beskyttelse. Ingenting har hendt etter det så det funker. Heldigvis er drtte ganske enkelt bare tro. Begynn med å gå igjennom hjemmet ditt og gjennkjenn alt som ikke er av gud men av det okkulte og det spirituelle av det som ikke er av bare Gud. Man kan ikke tro på både Gud og djevelen det alternative er av djevelen, djevelen har også krefter og gir folk spirituelle krefter, men demoner kan ikke kaste ut demoner fra hjemmet ditt bare Gud. Tenk på det og tenk litt logisk at man kan ikke bruke satands krefter mot satan.  Tro meg jeg prøvde i mangen år å få renset hjemmet med alternative ting det ble kanskje litt lettere samme dagen men verre og verre. og søk dette opp i bibelen som er en fin mannual til hva man kan gjøre. 

Anonymkode: dd1f9...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 29.1.2025 den 9.47):

Ateist = tror ikke det finnes noen gud. Med mindre du tror det er en gud som bøller med deg så har det ikke noe med ateisme å gjøre. 

Du har begynt å åpne deg for åndeverdenen. Det du kan prøve når dette skjer er å si høyt at du tillater ikke dette, du er ikke åpen for noe som helst fra den andre siden, og du vil være i fred. 

Hvis det ikke er tilstrekkelig, be om hjelp fra et medium. 

mvh ateist. 

Anonymkode: 931a4...158

Du er tydelivis ikke ateist når du tror på dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 1/29/2025 at 9:03 AM, AnonymBruker said:

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: a8092...960

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis du er kristen ts burde du jo vite at du kan erklære Jesus blod over hjemmet og faktisk be imot disse åndene. Er så fantastisk å se hvor lite kristne kan om autoriteten vi har fått av Gud mot mørkets krefter via bønn. Ikke for å være frekk men bare prøv  i det minste.  Jeg annbefaler deg ts på det sterkeste og ringe pinse og baptist menigheter rundt omkring og få råd og hjelp til husrens det kan være materielle ting som åpner dører inn til ditt hjem og disse folka kan hjelpe deg med å identifisere dette. Jeg kan mye om dette og fikk fikset dette selv i mitt hjem med å kaste alt okkulte gjendstander noe arv som hadde onde ånder tilknyttet til seg  og ta autoritet med bønn med å befale åndene ut i Jesus navn og erklære Jesus blod for beskyttelse. Ingenting har hendt etter det så det funker. Heldigvis er drtte ganske enkelt bare tro. Begynn med å gå igjennom hjemmet ditt og gjennkjenn alt som ikke er av gud men av det okkulte og det spirituelle av det som ikke er av bare Gud. Man kan ikke tro på både Gud og djevelen det alternative er av djevelen, djevelen har også krefter og gir folk spirituelle krefter, men demoner kan ikke kaste ut demoner fra hjemmet ditt bare Gud. Tenk på det og tenk litt logisk at man kan ikke bruke satands krefter mot satan.  Tro meg jeg prøvde i mangen år å få renset hjemmet med alternative ting det ble kanskje litt lettere samme dagen men verre og verre. og søk dette opp i bibelen som er en fin mannual til hva man kan gjøre. 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Lite pent mot den du siteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...