AnonymBruker Skrevet i går, 07:27 #1 Del Skrevet i går, 07:27 Jeg skal ned et par kilo og har bestemt meg for å telle kalorier. Frem til nå teller jeg alt, men ikke grønnsaker. (Potet er ikke grønnsak i denne sammenhengen). For eksempel. Lunsjen i går var en wrap med kylling. Telte wrapen, kyllingen og majonesen. Men ikke agurken, paprikaen, tomat og løk. Teller heller ikke de jordbærene jeg har i yoghurten min, min teller selvsagt yoghurten. Frukt teller jeg. Er det nødvendig å telle grønnsaker og bær? Anonymkode: 2a667...729 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:36 #2 Del Skrevet i går, 07:36 Om du bare skal ned to kilo så er det vel ikke noe vits i å telle det nei. To små kilo går man jo ned svært raskt. Det er neppe grønnsakene som velter et så lite lass. Anonymkode: d1dd7...4aa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:41 #3 Del Skrevet i går, 07:41 Jeg har gått ned over 30 kilo, og vanlige "salatgrønnsaker" og brokkoli, blomkål osv har jeg ikke telt. Har lagt inn avokado, feks, men ikke paprika, tomat, agurk osv. Anonymkode: e7ec0...bcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:41 #4 Del Skrevet i går, 07:41 Ville telt avokado osv Anonymkode: f16df...12e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:44 #5 Del Skrevet i går, 07:44 Ville telt alt Anonymkode: 89749...c56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:57 #6 Del Skrevet i går, 07:57 Teller det meste, men ikke alltid om jeg bare spiser noen agurkskiver eller paprika på brødskiva. Lager jeg meg en salat eller har grønsaker i middagen teller jeg kcal. Jeg skal ned 35 kg til, så 100 g grønsaker til eller fra forandrer ikke at vekten går nedover. Anonymkode: aa07f...f16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:11 #7 Del Skrevet i går, 08:11 Tenker at det ikke er nødvendig for kun 2 kg. Begynner du å plages kan du heller logge inntaket mer aggressivt. Jeg skal ned en del mer enn deg men jeg teller heller ikke salatblader på burgere. Står jeg stille over tid så havner alt på kjøkkenvekta 😆 Anonymkode: 4f188...6d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet i går, 08:16 #8 Del Skrevet i går, 08:16 Nei. Unødvendig siden jeg trener både cardio og tung styrke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sminkebord Skrevet 22 timer siden #9 Del Skrevet 22 timer siden Jeg har telt alt, men i går når jeg veide løken jeg skulle ha i omeletten og det ble 6 kalorier, innså jeg at det blir litt for dumt😂 Jeg tenker at det spiller liten rolle ved små mengder, men har du mye grønnsaker til middag ville jeg absolutt telt de med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #10 Del Skrevet 21 timer siden Takk for flere innspill. Jeg forsøker å fortsette med å droppe å telle grønnsakene og ser hvordan det går. Det er ikke mange kilo jeg vil ned, men det gjør det nesten vanskeligere synes jeg. Det er mindre å gå på da.. Og jeg er enig i at man kan gå ned to kilo raskt. Det er jo bare å legge om til lavkarbo det og gå ned to kilo i vannvekt i løpet av null komme niks. Men det er ikke vannvekt jeg vil miste, jeg vil miste fett. Anonymkode: 2a667...729 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 20 timer siden #11 Del Skrevet 20 timer siden Ja, selvfølgelig. Jeg teller absolutt alt. Helt nøyaktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicki_90 Skrevet 11 timer siden #12 Del Skrevet 11 timer siden Teller litt grønnsaker, men ikke alt. Avokado, potet og tunge grønnsaker som gulrot, kålrot telles, samme om det er en hovedingrediens til middagen. Det er ikke bare for å logge kaloriene men de andre næringsstoffene, i tillegg så gir MFP en fin oversikt over det man har spist mest av under ulike kategorier, blant annet grønnsaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå