AnonymBruker Skrevet i går, 06:28 #1 Del Skrevet i går, 06:28 Hvordan gjør dere det med 8 åring og samsoving? Her vil barne sove med foreldre hver natt, og blir helt panisk om det ikke får det. Noen som har opplevd lignende? Kan barnet ha angst? opplever også dette når barnet ellers er våken. Klarer ikke å være alene på dagtid. Må ha selskap for å se tv, dusje +++ Anonymkode: df11a...95e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:35 #2 Del Skrevet i går, 06:35 Hadde det sånn her også. Gikk over til slutt rundt 9-10 år. Var mye nattskrekk, drømmer - så hun trengte bare tryggheten. Angrer ikke på det nå. Anonymkode: 13dd4...1ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan gjør dere det med 8 åring og samsoving? Her vil barne sove med foreldre hver natt, og blir helt panisk om det ikke får det. Noen som har opplevd lignende? Kan barnet ha angst? opplever også dette når barnet ellers er våken. Klarer ikke å være alene på dagtid. Må ha selskap for å se tv, dusje +++ Anonymkode: df11a...95e Madrass på rommet ditt! Har en tenåring som gjør det enda. (Diagnoser) H*n trenger tryggheten av oss for å sove. Anonymkode: b5189...077 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Del Skrevet 23 timer siden Det er veldig vanlig at de blir redde i den alderen. De oppdager brått at verden er stor og skummel, og de innser at folk kan dø, at foreldre kan skille seg osv. Jeg husker selv da jeg var 8 og var livredd for at krigen i Jugoslavia skulle komme til Norge. Helt urealistisk, men jeg var kjemperedd, og turde ikke si det til foreldrene mine. Anonymkode: c52e4...5b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Del Skrevet 23 timer siden Ja, veldig husredd Anonymkode: e9c2c...9f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden Min også… fra den var 4. Er 8 nå, orker ikke ta den «kampen». Er han redd så er han det, da venter vi til det går over.. Anonymkode: 90423...6c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå