AnonymBruker Skrevet i går, 06:25 #1 Del Skrevet i går, 06:25 Jeg jobber som leder i en bedrift med rett under 40 ansatte. Har personalansvar for samtlige, og akkurat nå føler jeg meg så overveldet og må bare få det ut en plass. Det er endring i lønnssystemet så jeg har mye å passe på i forbindelse med det for tiden. Samtidig skal det ansettes et par nye og i tillegg er det en personalsak gående mellom noen ansatte. Dette i tillegg til alt annet vanlig arbeid. Har følt litt på det de siste dagene, men igår kveld slet jeg med å sove og hadde klump i magen. Regner med at det går over når alt er på plass, og alt føles normalt igjen, men nå føler jeg meg fullstendig overveldet 😮💨 Anonymkode: de91a...204 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:31 #2 Del Skrevet i går, 06:31 Husk at dette er en jobb. En jobb du er ansatt for å utføre, nettopp fordi du mestrer sånt som dette. Men i perioder kan det føles litt overveldende som du sier, da er det viktig å prøve og legge igjen jobben hjemme, ting du ikke får gjort noe med, legger du til siden. Ikke la jobben ødelegge fritiden din. Personalsaken mellom de ansatte er kanskje den verste saken, forbered deg godt, be de ansatte om å komme med løsninger selv, de er voksne og de må selv klare å løse opp floken. Hvis det da ikke er noe av alvorligere karakter. Ta det du absolutt må av vanlig arbeid, legg til siden det som kan vente. Så konsentrerer du deg om det viktigste først. Lønnssystemet lærer du kjapt, sånn er alltid verst i starten Lykke til, synes du høres ut som en dyktig leder. Anonymkode: 82fb2...e3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå