Rop6996 Skrevet 1. februar #21 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (På 29.1.2025 den 5.27): Jeg liker og sprute meg selv i munn etter en ronk, ekkelt eller ok? Anonymkode: 9ac1c...24c Ok det..har smakt min egen sæd flere ganger... smaker lite min sprut..her ref fra flere🤭😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rop6996 Skrevet 1. februar #22 Del Skrevet 1. februar (endret) AnonymBruker skrev (På 29.1.2025 den 10.03): Helt ok. Jeg har gjort det selv og det er best når jeg har "ruined orgasm" da jeg fortsatt er tent og kåt etter utløsning. Smaker helt ok. Drømmer om "rengjøring" etter at fruen har hatt seg med andre. Da er kåtheten på topp. Anonymkode: 6cbb2...632 Herlig.. flere enn meg som blir kåt av at fruen er 'skitten' og kommer hjem for rengjøring. Endret 1. februar av Rop6996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #23 Del Skrevet 1. februar Jeg ville aldri gjort det, og skjønner ikke at kvinner gjør det heller. Synes selvsagt det er digg om de vil, men helt ærlig skjønner jeg ekstremt godt om de vil la være. Anonymkode: 6333a...6a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #24 Del Skrevet 1. februar Av og til er det noen litt rare runketråder her inne.. Anonymkode: aa75a...39c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #25 Del Skrevet 1. februar Her bidrar du til det grønne skiftet 😅 Dette bidrar på FNs bærekraftsmål 2, 3 og 12 såvidt jeg kan se: 2: Utrydde sult 3: God helse og livskvalitet 12: Ansvarlig forbruk og produksjon Anonymkode: 04f80...fe4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå