AnonymBruker Skrevet i går, 04:27 #1 Del Skrevet i går, 04:27 Jeg liker og sprute meg selv i munn etter en ronk, ekkelt eller ok? Anonymkode: 9ac1c...24c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet i går, 05:00 #2 Del Skrevet i går, 05:00 Gratulerer til deg. Har ingen interesse for det selv, men som sagt,fint for deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:05 #3 Del Skrevet i går, 05:05 Joda, spruter langt og kraftig, så havner ofte i munnen, smaker helt ok. Anonymkode: 29719...7b0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:38 #4 Del Skrevet i går, 05:38 rummyking skrev (36 minutter siden): Gratulerer til deg. Har ingen interesse for det selv, men som sagt,fint for deg.. 😂søt kar du😅 Anonymkode: 9ac1c...24c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:41 #5 Del Skrevet i går, 05:41 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 😂søt kar du😅 Anonymkode: 9ac1c...24c Du burde prøve, ronke så du nesten kommer mange ganger, og når du kommer da, så spruter du hele munn full Anonymkode: 9ac1c...24c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:42 #6 Del Skrevet i går, 05:42 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Joda, spruter langt og kraftig, så havner ofte i munnen, smaker helt ok. Anonymkode: 29719...7b0 Anonymkode: 9ac1c...24c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:46 #7 Del Skrevet i går, 05:46 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Anonymkode: 9ac1c...24c Smaker sjukt digg syntes jeg😍 spruter kraftig og havner i munnen? Jeg spruter vanelig vis jeg tipper 3 meter😍 og mye Anonymkode: 9ac1c...24c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:48 #8 Del Skrevet i går, 05:48 Slike innlegg burde slettes, tydelig en psykisk syk person som skriver innlegget. Anonymkode: 98638...797 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:49 #9 Del Skrevet i går, 05:49 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Slike innlegg burde slettes, tydelig en psykisk syk person som skriver innlegget. Anonymkode: 98638...797 Eller så burde du komme deg ut av denne siden😂 jeg finner deg Anonymkode: 9ac1c...24c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:54 #10 Del Skrevet i går, 05:54 Æsj, ekkle gris Anonymkode: 3b660...29c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:55 #11 Del Skrevet i går, 05:55 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Æsj, ekkle gris Anonymkode: 3b660...29c Ja gris er jeg Anonymkode: 9ac1c...24c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:59 #12 Del Skrevet i går, 05:59 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Æsj, ekkle gris Anonymkode: 3b660...29c men hva er du? AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja gris er jeg Anonymkode: 9ac1c...24c Anonymkode: 9ac1c...24c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #13 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg liker og sprute meg selv i munn etter en ronk, ekkelt eller ok? Anonymkode: 9ac1c...24c Helt ok. Jeg har gjort det selv og det er best når jeg har "ruined orgasm" da jeg fortsatt er tent og kåt etter utløsning. Smaker helt ok. Drømmer om "rengjøring" etter at fruen har hatt seg med andre. Da er kåtheten på topp. Anonymkode: 6cbb2...632 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 12 timer siden #14 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Slike innlegg burde slettes, tydelig en psykisk syk person som skriver innlegget. Anonymkode: 98638...797 Hva er så sykt med det? Mange kvinenr her som skriver at de liker sæd og at mannen kommer i munnen deres. Sikkert en hel haug homofile, bifile og andre x-file som liker det samme. Eneste forskjellen er at det er ens egen sæd versus partner. Folk gjør jo så mye annet rart, så hvorfor skulle dette være så ille? Vanlig? nei Uvanlig? Ja Uhørt? Nei Psykisk diagnose? Absolutt ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #15 Del Skrevet 12 timer siden Menn og fascinasjonen av sæd, kommer alltid til å forundre meg. Synes det er en onde som «må» til ved sex. Skulle sett at menn ikke spruta i det hele tatt Anonymkode: c119e...50b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #16 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Menn og fascinasjonen av sæd, kommer alltid til å forundre meg. Synes det er en onde som «må» til ved sex. Skulle sett at menn ikke spruta i det hele tatt Anonymkode: c119e...50b Da hadde det vært rimelig folketomt her. Du skal være glad for at far din spruta, om ikke i sin egen munn. Anonymkode: 13503...658 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #17 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg liker og sprute meg selv i munn etter en ronk, ekkelt eller ok? Anonymkode: 9ac1c...24c Både ekkelt og OK, mener jeg. 🙂 Hvorfor bry deg om hva andre mener om dette? You do you. Anonymkode: 6333a...6a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 12 timer siden #18 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Menn og fascinasjonen av sæd, kommer alltid til å forundre meg. Synes det er en onde som «må» til ved sex. Skulle sett at menn ikke spruta i det hele tatt Anonymkode: c119e...50b Er det egentlig så rart? Man er gjerne seg selv nærmest. Pikk og sæd er to store deler av menns seksualitet / seksuelle handlinger. Man kan snu argumentet rundt og lure på hvorfor kvinner er så innmari opptatt av utseende på fitta, lukt osv? Når klærne har kommet av, er det få menn som rygger pga hvordan fitta ser ut. Det er ikke en ting vi menn legger så stor vekt på som kvinner. Men fitte er jo åpenbart sentralt for kvinners seksualtiet. Det er det de har og dermed blir det en viktig ting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blaffen Skrevet 10 timer siden #19 Del Skrevet 10 timer siden Har sprutet meg selv i munn ja, ingen ny favorittsmak for å si det sånn.😣 Men da kan jeg i det minste si at jeg har prøvd. 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #20 Del Skrevet 10 timer siden Denne sædfascinasjonen menn har, er meg en gåte. Anonymkode: 80560...f2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå