AnonymBruker Skrevet 29. januar #1 Skrevet 29. januar Jeg har etter lag tid(10 år) som frivillig singel blitt sammen med en god mann. Det er så mye galt med meg: -Feit(nevner ofte at mitt barns kompiser kommenterer min vekt). Aldri hørt barnet mitt si noe. Kompisene har det tilsynelatende bra her. - Stygge tenner/farge. Dette kommrenterer hun hver gang jeg har på leppestift. Til og med nøytrale. - Hun drar meg i ansiktet for å "rette ut rynker". Og sier jeg må passe på dette. - Sier jeg er stygt kledd. Det er jeg forsåvidt enig i. Går i basic topper og jeans. Men jeg personlig liker basic og enkelt. Friskt ansikt og hår er mi greie. Toppen er at kjæresten er en jeg må kvitte meg med. Uten at jeg vet hvorfor. Han er ikke "god" i følge henne. Angrer på hele innlegget for jeg vet ikke hva jeg spør om. Anonymkode: 9ccf5...a86 10
Minitroll Skrevet 29. januar #2 Skrevet 29. januar Foreldre er ofte flau av sine barn. Min mor er også flau av meg. mener hun at du skal ta filler/botox eller at du skal drive og dra deg selv i fjeset i timevis for å få bukt med rynkene?? 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar #3 Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har etter lag tid(10 år) som frivillig singel blitt sammen med en god mann. Det er så mye galt med meg: -Feit(nevner ofte at mitt barns kompiser kommenterer min vekt). Aldri hørt barnet mitt si noe. Kompisene har det tilsynelatende bra her. - Stygge tenner/farge. Dette kommrenterer hun hver gang jeg har på leppestift. Til og med nøytrale. - Hun drar meg i ansiktet for å "rette ut rynker". Og sier jeg må passe på dette. - Sier jeg er stygt kledd. Det er jeg forsåvidt enig i. Går i basic topper og jeans. Men jeg personlig liker basic og enkelt. Friskt ansikt og hår er mi greie. Toppen er at kjæresten er en jeg må kvitte meg med. Uten at jeg vet hvorfor. Han er ikke "god" i følge henne. Angrer på hele innlegget for jeg vet ikke hva jeg spør om. Anonymkode: 9ccf5...a86 Din mor driver jo med psykisk vold og dette hadde jeg ikke funnet meg i. Har hun alltid vært slik. Og hva svarer du henne på dette? Jeg ville sørges for å tilbrakt minst mulig tid sammen med et menneske som dette. Mor eller ei. Hun er jo helsefarlig å være rundt. Syns godt hun kan få vite hvorfor du holdet deg unna også. Si rett ut at du ikke trives sammen med henne når hun stadig hakker på deg. Du har det bedre uten henne. Anonymkode: 3f075...574 6 1 6
AnonymBruker Skrevet 29. januar #4 Skrevet 29. januar Min mor kalte meg feit men hun slet selv med udiagnostisert spiseforstyrrelse hun aldri hadde bedt legen om hjelp for selv om vi ba henne søke hjelp. Anonymkode: 7652e...9e8 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar #5 Skrevet 29. januar Minitroll skrev (29 minutter siden): Foreldre er ofte flau av sine barn. Min mor er også flau av meg. mener hun at du skal ta filler/botox eller at du skal drive og dra deg selv i fjeset i timevis for å få bukt med rynkene?? Hun vil vel helst at jeg blir singel. Anonymkode: 9ccf5...a86
AnonymBruker Skrevet 29. januar #6 Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Din mor driver jo med psykisk vold og dette hadde jeg ikke funnet meg i. Har hun alltid vært slik. Og hva svarer du henne på dette? Jeg ville sørges for å tilbrakt minst mulig tid sammen med et menneske som dette. Mor eller ei. Hun er jo helsefarlig å være rundt. Syns godt hun kan få vite hvorfor du holdet deg unna også. Si rett ut at du ikke trives sammen med henne når hun stadig hakker på deg. Du har det bedre uten henne. Anonymkode: 3f075...574 Samtidig har hun reddet meg ut av mye. Samboer liker ikke hvordan hun virker på meg. Eller de rundt. Faen altså. Setter så pris på din bekreftrlse,men den lille tvilen... Anonymkode: 9ccf5...a86
AnonymBruker Skrevet 29. januar #7 Skrevet 29. januar Virka nesten som om ho er sjalu/redd for å miste deg og derfor psyker deg ned og ut av forholdet så kan ho være den som trøster når alt går åt skogen.. Kan hende ho gjer det ubevisst, kanskje bevisst. Men trur du bør ta ein prat med ho. Forklare ho at du gruar deg til å tilbringe tid med ho fordi… så nevner du alt dette og seier at ho betyr mykje for deg og at du er veldig glad i ho, men i det siste so føler du at ho kun er ute etter å såre deg, og at dette gjer at du ønska avstand. Og hjelp ikkje det ho og forstå kva ho driv med, så er det tapt sak då må du berre bryte kontakten, då er det rein psykisk terror. Anonymkode: 988f2...d79 1 5
AnonymBruker Skrevet 29. januar #8 Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Virka nesten som om ho er sjalu/redd for å miste deg og derfor psyker deg ned og ut av forholdet så kan ho være den som trøster når alt går åt skogen.. Kan hende ho gjer det ubevisst, kanskje bevisst. Men trur du bør ta ein prat med ho. Forklare ho at du gruar deg til å tilbringe tid med ho fordi… så nevner du alt dette og seier at ho betyr mykje for deg og at du er veldig glad i ho, men i det siste so føler du at ho kun er ute etter å såre deg, og at dette gjer at du ønska avstand. Og hjelp ikkje det ho og forstå kva ho driv med, så er det tapt sak då må du berre bryte kontakten, då er det rein psykisk terror. Anonymkode: 988f2...d79 Dette er aktivt prøvd. Da finner hun nye feil med enten meg, partner eller far til mitt barn. Jeg liker å lese svaret ditt da på repeat. Meget mulig det er jeg som er kontrollerende. Anonymkode: 9ccf5...a86 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar #9 Skrevet 29. januar Selv om moren din har hjulpet deg før, så skylder du henne ikke noe nå. Moren din trykker deg ned, ikke la henne. Jeg ville begynt å si fra hver gang hun sier slike ting at den typen kommentar ikke er hyggelig. Hvis hun parerer med at det er jo bare min mening eller det er jo sannheten eller lignende, så si at det uansett ikke er hyggelig og at det er ikke vanlig å kommentere andres utseende på den måten og at du blir uvel når hun holder på slik. I tillegg synes jeg du bør begrense kontakten med henne og for all del gjør deg opp din egen mening om kjæresten din! Anonymkode: 02ea6...d84 1 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar #10 Skrevet 29. januar Fy faen for en destruktiv bitch! Ingen har rett til å behandle deg sånn, minst av alle din egen mor. Dette er grunnen til at mitt motto er "Familie handler ikke om blod, men om de som elsker deg, løfter deg, er der for deg og LØFTER deg" Anonymkode: b41b1...4b1 1 4
exictence Skrevet 29. januar #11 Skrevet 29. januar Uff, det der er ikke greit i det hele tatt. Jeg har også en mor som noen ganger kommer med sånne stikk. En gang sa hun unnskyld, men det var fordi hun var sjalu på meg 😲 Såååå rart at en mor kan være sjalu på sin datter. Skulle jo tro det heller var normalt at en mer var stolt over sin datter, og glad på hennes vegne når hun det skjer noe fint i livet for henne. Du har en god kjæreste som gjør deg godt. Da burde hun være glad for det ❤️
AnonymBruker Skrevet 29. januar #12 Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Samtidig har hun reddet meg ut av mye. Samboer liker ikke hvordan hun virker på meg. Eller de rundt. Faen altså. Setter så pris på din bekreftrlse,men den lille tvilen... Anonymkode: 9ccf5...a86 Jeg har også "reddet" min datter fra litt av hvert, men det betyr ikke at hun skal stå i gjeld til meg på noen som helst måte. Et godt forhold til sine barn når man blir voksen, er å være en god venn/forelder og støtte opp de man er glad i, ikke trykke ned. INGEN skal snakke sånn til noen, moren din er slem og klarer ikke å unne deg gode ting. Hvorfor, vet jeg ikke, men det er noe galt med sånne mennesker. Hold avstand til henne og ikke fortell henne noe privat eller personlig. Be henne holde tåta neste gang hun snakker stygt til deg. Si at du heretter ikke vil høre sånne stygge ord fra henne! Hvis hun fortsetter, bryter du kontakten til hun innser at det er hyggelig å være snill. Anonymkode: 26aac...ed4 2
LillaGorilla<3 Skrevet 29. januar #13 Skrevet 29. januar Minitroll skrev (4 timer siden): Foreldre er ofte flau av sine barn. Min mor er også flau av meg. mener hun at du skal ta filler/botox eller at du skal drive og dra deg selv i fjeset i timevis for å få bukt med rynkene?? Gode foreldre er da ikke det? Jeg har aldri opplevd noe annet enn at foreldrene mine har sagt de var stolte av meg og har skrytt av meg, og de har aldri noensinne kommentert utseendet mitt negativt. Og som mor selv kan jeg si at jeg aldri har vært flau av barna mine eller sagt noe negativt om utseendet deres. Jeg synes jo de er verdens fineste! 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar #14 Skrevet 29. januar Hadde minimert kontakten med et sånt menneske. Hvorfor lar du henne holde på sånn? Be henne passe sine egne saker eller kommenter dritt om hennes utseende tilbake så hvis hun bitcher på det så sier du «ja sant det er irriterende? Slutt å kommenter på mitt utseende, så slutter jeg kommentere ditt» Anonymkode: 8012d...63f
Lorieen Skrevet 29. januar #15 Skrevet 29. januar Moren din er syk og skader deg med oppførselen sin. Kutt kontakten med henne, få henne ut av livet ditt.
AnonymBruker Skrevet 29. januar #17 Skrevet 29. januar Minitroll skrev (5 timer siden): Foreldre er ofte flau av sine barn. Min mor er også flau av meg. mener hun at du skal ta filler/botox eller at du skal drive og dra deg selv i fjeset i timevis for å få bukt med rynkene?? Nei? Foreldre er oftest veldig stolte av sine barn. Anonymkode: aa7ac...010
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå