Gå til innhold

Når prioriterer folk trening?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva er livskvallitet da? Å stå opp kl. 4 hadde gått heftig ut over min livskvallitet. Heller dvask utrent og uthvilt med noe kveld for meg selv for å hente meg inn, enn trent og utslitt. Det er uansett liten periode det er snakk om i et langt liv…

Anonymkode: 6cd78...f61

Jeg var mer sliten da jeg IKKE trente. Det er viktig å trene for helsen også. Orket ikke å være dvask, sur og sliten mor. 

Anonymkode: e1fdc...479

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Hvordan kan jeg få tid til trening"
"Bare flytt?" hahaha, altså...

Anonymkode: 80fcf...73d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du er sykepleier. Det finnes en lang rekke muligheter i dette landet der sykehus, barnehage og greie boliger, ligger i kort avstand fra hverandre. 

Anonymkode: ef469...61c

Ikke sant - og er man 100 % alenemor med null avlastning uansett, så er det da ingen grunn i verden til å ikke flytte.

Anonymkode: 30aa8...7a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, men jeg kommer ikke til å flytte kun for å få trent litt altså 😅det er ikke BARE å flytte. Som jeg nevnte tidligere her så har jeg en jobb der jeg faktisk får tilrettelagt med at jeg kun går dagvakter i noe som egentlig er en tredelt turnus, uten at jeg taper så mye av lønnen jeg tidligere hadde. Så det er ikke bare å flytte og få seg ny jobb, kjøpe nytt hus osv for å få trent litt haha

Anonymkode: 75d74...1a8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prioriterer ikke å trene. Det gir meg ikke noe særlig positivt lenger. Nå prioriterer jeg heller å gå turer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

For noen/mange er faktisk trening helt nødvendig for helsen deres eller bare for å ha god livskvalitet. Det er ikke lett å holde følge med små barn hvis man er litt dvask, overvektig eller fullstendig utrent. Hvis det står mellom å stå opp kl 4 for å trene og å ikke ha ork til noe som helst, evt bli delvis ufør fordi man har en helse som gjør at trening er nødvendig så tror jeg ethvert fornuftig menneske vet hva som er viktigst. Bolle kan du ta deg selv.

Anonymkode: 0ca1e...529

For noe tull, at man er overvektig betyr  kkke at man ikke kan holde følge med barna 

Anonymkode: 9bf03...ae5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg har to små barn (barnehage og skole). Trener 3-4 dager i uken. Det er ikke noe problem. Har også en mann som gjør det samme. Én drar etter middag mens den andre rydder, hjelper til med lekser osv. og den andre drar etter det. Man får til det man prioriterer. 

Anonymkode: 2bbf3...40e

Å det hadde vært uaktuelt her, familietid er viktigere 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ha litt utstyr  hjemme og trene etter leggetid til barna?

evt melde deg inn i live gym ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...