Gå til innhold

Til dere menn som trekker seg unna Hvorfor gikk du tilbake/forhold

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvis dere har hatt en date/bekjentskap ect…for så å trekke deg unna for å få space. Når tok du kontakt igjen og hvorfor. Og ble dere et par etterhvert? Lurer på hvorfor mange menn gjør dette. For meg som er dame, er jeg enten interessert eller ikke. Men opplever at jeg mister interessen om mannen er for PÅ i starten hvis jeg ikke er like interessert.. og da forandrer jeg aldri mening senere.. da har det toget gått. Opplever at mange menn trekker seg unna, for så å komme tilbake en stund etter.. og virker da veldig interessert. Er det fordi mange bruker tid på å tenke, eller hva dreier dette seg om? 

Anonymkode: 0628e...bce

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Enkel måte å få sex på uten å måtte spille varm ei ny ei.

Anonymkode: 1ab7b...059

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De vil ha sex.

Anonymkode: 30976...2d1

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan være mange grunner. 

At han har gjerne flere jern i ilden. At han prøver å få en eks tilbake og returnerer til deg når det feiler. At han trenger tid til å finne ut hva han føler, m.m…Sex er også en sterk drivkraft.

Anonymkode: 16b41...a1b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan dere ikke la menn svare her? Eventuelt dame da, som har trekt seg bort og kommet tilbake. ts spør jo spesifikt etter det. Er lett for andre og synse og mene om hvorfor, av og til vil man høre grunner fra en som har gjort det selv. 

Anonymkode: 36892...9dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvis dere har hatt en date/bekjentskap ect…for så å trekke deg unna for å få space. Når tok du kontakt igjen og hvorfor. Og ble dere et par etterhvert? Lurer på hvorfor mange menn gjør dette. For meg som er dame, er jeg enten interessert eller ikke. Men opplever at jeg mister interessen om mannen er for PÅ i starten hvis jeg ikke er like interessert.. og da forandrer jeg aldri mening senere.. da har det toget gått. Opplever at mange menn trekker seg unna, for så å komme tilbake en stund etter.. og virker da veldig interessert. Er det fordi mange bruker tid på å tenke, eller hva dreier dette seg om? 

Kan være sex som andre nevner.

For meg er det ikke slik. Jeg trenger å prosessere inntrykk, gjerne over flere uker. Men jeg forsøker jo å si dette til personen jeg dater, slik at vedkommende er klar over at dersom jeg ikke sender femti meldinger de neste to dagene, så kan jeg fortsatt være interessert. 

Anonymkode: 30647...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dame- som kan trekke seg bort. Men som den over sier: det er for å prosessere inntrykk og lande i meg selv. 
starten av relasjoner er gjerne intense og forvirrende, spesielt om en har oversett rød flagg tidligere…. For meg er det viktig å få bruke tid på å bli trygg og prosesese. Om mannen ikke har tid til det- eller kan stå i en «slow down» situasjon så tenker jeg kanskje heller at da er det noen røde flagg der som ville kommet frem m tida… 

men dette er ikke snakk om ghosting da! Jeg kommuniserer tydelig hva som skjer og hva jeg tenker. 

Anonymkode: 7d87e...efa

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er dame, som har en lei tendens til å trekke meg vekk. Kan egentlig bare skrive under på #7, hun skriver mye av det jeg tenker. 

Det blir for overveldende og "skummelt", jeg må trekke meg litt bort for å kjenne på hva jeg egentlig føler.  Og selv om typen kan være verdens flotteste og virke perfekt, så blir jeg alltid i tvil om det er dette jeg vil..

Anonymkode: 5a99f...6bd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for svar. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Kan være sex som andre nevner.

For meg er det ikke slik. Jeg trenger å prosessere inntrykk, gjerne over flere uker. Men jeg forsøker jo å si dette til personen jeg dater, slik at vedkommende er klar over at dersom jeg ikke sender femti meldinger de neste to dagene, så kan jeg fortsatt være interessert. 

Anonymkode: 30647...80d

Det er bra du er tydelig. Mange er altfor subtile og tvetydig. 

Anonymkode: c83e0...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 29.1.2025 den 1.42):

Jeg er er mann. Jeg trekker meg ofte unna på grunn av usikkerhet. Jeg har unger som jeg ønsker det beste for og med det blir det mye usikkerhet med nytt forhold. Jeg holder litt kontakt for å se om det kan vere noe å satse på. Når den tid kommer der jeg tror det kan vere noe fremtid for det så er det som regel for sent.

Anonymkode: 0304a...603

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg er er mann. Jeg trekker meg ofte unna på grunn av usikkerhet. Jeg har unger som jeg ønsker det beste for og med det blir det mye usikkerhet med nytt forhold. Jeg holder litt kontakt for å se om det kan vere noe å satse på. Når den tid kommer der jeg tror det kan vere noe fremtid for det så er det som regel for sent.

Hva om hun ventet da? Er det fordi ingen er tolmodige nok? Hvor lang tid bruker du på å bli sikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva om hun ventet da? Er det fordi ingen er tolmodige nok? Hvor lang tid bruker du på å bli sikker?

Det hadde vert veldi kjekt om hun hadde ventet. Men di har det veldig travelt synes jeg. Jeg bruker ofte 6-12 mnd. Prøver å holde kontakt hele vegen men er ikke så veldig på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det hadde vert veldi kjekt om hun hadde ventet. Men di har det veldig travelt synes jeg. Jeg bruker ofte 6-12 mnd. Prøver å holde kontakt hele vegen men er ikke så veldig på.

Det som det handler om, er at vi damer gjerne ikke tror det er så stor interesse når mannen ikke er særlig "på". Kanskje hun tenker at du har følere ute etter andre, og så har du henne bare gående på gress i mellomtiden. Sånn er det lett å tenke, særlig når det går opp mot et helt år der du er mer tilbaketrukket.

Jeg tenker at da tar du sjansen på at det kommer en ny mann inn i livet henne. Du er ikke mer interessert enn at du tar risikoen på det.

Anonymkode: de3b1...20f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis du er litt tydelig på hvorfor du blir stille så hadde du kanskje sett at de ikke nødvendigvis har det travelt men de forstår ikke hva som skjer.  Jeg er kvinne og når en mann plutselig blir stille så tror jeg at jeg har sagt eller gjort noe galt, at ikke jeg er fin og bra nok osv osv. Ja, jeg blir veldig lei meg og mister tilliten . 

Anonymkode: 85f94...932

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...