Gå til innhold

Når butplugen har vært for lenge i...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skyller endetarmen godt og har normalt ikke problemer med at butplugen er skitten når jeg tar den ut. Men når jeg har hatt den i over lengre tid samler det seg gjerne litt rester på tuppen. Jeg bruker den kun når jeg er alene, så da er det ingen problem. Men er dette helt normalt at skjer, og er det noe man bør bekymre seg for når man evt leker sammen med andre? Virker bare så utrolig flaut å dra ut en skitten butplug foran en partner liksom. Eller kanskje man bare går på badet og gjør det for seg selv? Lurer på hvordan de homofile ordner seg...

Mye man skal gruble på når man skulle vært i seng 😛

Anonymkode: 920f4...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tror dette er helt normalt

Anonymkode: eb6d4...7c4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg skyller endetarmen godt og har normalt ikke problemer med at butplugen er skitten når jeg tar den ut. Men når jeg har hatt den i over lengre tid samler det seg gjerne litt rester på tuppen. Jeg bruker den kun når jeg er alene, så da er det ingen problem. Men er dette helt normalt at skjer, og er det noe man bør bekymre seg for når man evt leker sammen med andre? Virker bare så utrolig flaut å dra ut en skitten butplug foran en partner liksom. Eller kanskje man bare går på badet og gjør det for seg selv? Lurer på hvordan de homofile ordner seg...

Det er alltid bæsj på buttplugen min når jeg drar den ut. Kan ofte sove med den og ha den lenge i. Det er veldig deilig. 

Anonymkode: 88523...e9f

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det er vel ikke bare homofile som liker buttplugs ...

Men du har jo svaret selv; bare rusle en tur ut på badet og ta den ut i fred. Tørk og vask ved behov.
Dessuten, om det ER noe på tuppen, hvor digg er det å ha en ting med bæsj på, på nattbordet? Lukter jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...