AnonymBruker Skrevet 29. januar #1 Del Skrevet 29. januar Jeg skyller endetarmen godt og har normalt ikke problemer med at butplugen er skitten når jeg tar den ut. Men når jeg har hatt den i over lengre tid samler det seg gjerne litt rester på tuppen. Jeg bruker den kun når jeg er alene, så da er det ingen problem. Men er dette helt normalt at skjer, og er det noe man bør bekymre seg for når man evt leker sammen med andre? Virker bare så utrolig flaut å dra ut en skitten butplug foran en partner liksom. Eller kanskje man bare går på badet og gjør det for seg selv? Lurer på hvordan de homofile ordner seg... Mye man skal gruble på når man skulle vært i seng 😛 Anonymkode: 920f4...d99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #2 Del Skrevet 29. januar Tror dette er helt normalt Anonymkode: eb6d4...7c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #3 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg skyller endetarmen godt og har normalt ikke problemer med at butplugen er skitten når jeg tar den ut. Men når jeg har hatt den i over lengre tid samler det seg gjerne litt rester på tuppen. Jeg bruker den kun når jeg er alene, så da er det ingen problem. Men er dette helt normalt at skjer, og er det noe man bør bekymre seg for når man evt leker sammen med andre? Virker bare så utrolig flaut å dra ut en skitten butplug foran en partner liksom. Eller kanskje man bare går på badet og gjør det for seg selv? Lurer på hvordan de homofile ordner seg... Mye man skal gruble på når man skulle vært i seng 😛 Anonymkode: 920f4...d99 Det er alltid bæsj på buttplugen min når jeg drar den ut. Kan ofte sove med den og ha den lenge i. Det er veldig deilig. Anonymkode: 88523...e9f 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 29. januar #4 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg skyller endetarmen godt og har normalt ikke problemer med at butplugen er skitten når jeg tar den ut. Men når jeg har hatt den i over lengre tid samler det seg gjerne litt rester på tuppen. Jeg bruker den kun når jeg er alene, så da er det ingen problem. Men er dette helt normalt at skjer, og er det noe man bør bekymre seg for når man evt leker sammen med andre? Virker bare så utrolig flaut å dra ut en skitten butplug foran en partner liksom. Eller kanskje man bare går på badet og gjør det for seg selv? Lurer på hvordan de homofile ordner seg... Mye man skal gruble på når man skulle vært i seng 😛 Anonymkode: 920f4...d99 Det er vel ikke bare homofile som liker buttplugs ... Men du har jo svaret selv; bare rusle en tur ut på badet og ta den ut i fred. Tørk og vask ved behov. Dessuten, om det ER noe på tuppen, hvor digg er det å ha en ting med bæsj på, på nattbordet? Lukter jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå