AnonymBruker Skrevet 28. januar #1 Skrevet 28. januar Ja jeg vet det frarådes å reise til Russland nå, men har lyst til det når det åpner mer opp. Så er det noen som har vært i Sibir og nær Bajkalsjøen, og har lyst til å dele litt hvordan det var? Anonymkode: 69bc5...4cd
stan Skrevet 29. januar #2 Skrevet 29. januar Ikke jeg, men har noen kinesiske venner som kjørte bobiler i området. De kan ikke prise turen nok. De reiste riktignok fra Kina og inn i Russland og Sibir. Mye kjøring, men fantastiske omgivelser og mennesker. Det er jo ikke situasjonen inni Russland som er grunnen til at reiser frarådes. Det er jo fordi vi skal "straffe" Russland pga Ukraina. Jeg har veldig lyst til å kjøre fra Norge til Kina gjennom Russland. Eller kanskje andre veien? 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar #3 Skrevet 29. januar Jeg har ikke vært, men det høres ut som en drøm. Anbefaler Tsjingiz Ajtmatov's Og Dagen Varer Lengre enn et Århundre og Dsjamilja for å drømme seg vekk. Samt Inn i Sirkelen av Olga Kharitidi, og The Ringing Cedars of Russia. De to første finner sted i Kazakhstan tror jeg, men det er nær nok Sibir til å få få følelsen av det. Anonymkode: c297d...2d8 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar #4 Skrevet 29. januar Tok toget igjennom, men gikk ikke av før på Mongolia siden. Var veldig fint☺️ Anonymkode: 3a37c...d2f 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar #5 Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tok toget igjennom, men gikk ikke av før på Mongolia siden. Var veldig fint☺️ Anonymkode: 3a37c...d2f Wow..det har jeg drømt om. Anonymkode: ceb55...dce 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar #6 Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tok toget igjennom, men gikk ikke av før på Mongolia siden. Var veldig fint☺️ Anonymkode: 3a37c...d2f Det hørtes spennende ut å ta toget, men jeg ville nok ha stoppet noen steder, spesielt ved Baikalsjøen 😊 Anonymkode: 69bc5...4cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå