Gå til innhold

Grupper for kvinner på Facebook

Dalbakken

Anbefalte innlegg

Hei! Lurer på om dere har sett alle facebook gruppene som finnes for oss kvinner? Slik som «Kvinneguiden», «av jenterfor jenter» osv. syns det er fine grupper. Lurer på hva deres tanker om slike grupper er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At de er kjedelige og intetsigende, og uten noen spesiell rød tråd. Og sikkert i overkant dramatiske, spesielt når medlemstallet blir veldig høyt.

Jeg holder meg heller til mer snevre grupper der man er færre medlemmer og har noe mer spesielt til felles enn bare samme kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott om noen får noe ut av det, men jeg er ikke interessert. Hvorfor skulle jeg være med i en gruppe bare fordi det er kvinner?

På Facebook er jeg med i grupper basert på mine hobbyer og interesser, uavhengig av kjønn på de som er med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk sier jeg. Jeg ønsker ikke å brette ut livet mitt for mennesker jeg kun har kjønn til felles med. Jeg har hobbygrupper og grupper for spesifikke sykdommer, sistnevnte har hjulpet meg mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Syns det e fint ☺️ At det e et option e fantastisk for de som vil det~~ jo flere grupper jo bedre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...