AnonymBruker Skrevet 28. januar #1 Del Skrevet 28. januar Jeg har nylig adoptert en voksen, kastrert og helt husren hannkatt som virket til å slå seg til ro men en mnd etter å ha kommet hit begynte han å sette seg til i møbler, på tepper og tilfeldige steder for å gå på do. Han var altså husren både i tidligere hjem og hele den første mnd her før han begynte med denne nesten tissingen sin. Han har hatt samme sand, do, mat og vannskåler med seg fra sitt tidligere hjem og viser ingen tegn til ubehag ut over at det ikke kommer noe når han setter seg til. Doen rengjøres etter bruk og sandmengden er den samme som alltid. Han går på do som normalt i doen. både tisser og bæsjer som han skal. Det er bare utenfor doen ingenting kommer ut. Han er sjekka for urinveisinfeksjon og nyrestein. Tenner er også fine og han spiser og drikker som normalt. Helt friskmeldt av vetrinær. Når han setter seg til så bærer jeg han til kattedoen og roser om han går på do noe han skjeldent gjør. Om jeg ikke bærer han til do så sitter han bare i do-stilling, nesten som om han er i transe. Han graver ikke eller noe slikt og legger seg gjerne ned der han akkurat satt så han vet han ikke faktisk går på do. Han begynte så smått med dette for litt over en uke siden, ble sjekka og friskmeldt av vet men det eskalerer. Nå gjør han det nesten tvangsmessig flere ganger i timen og jeg er ganske fortvilt over å ikke vite hva som kan hjelpe. Har noen erfaring med noe lignende? Kan han ha blitt dement? Anonymkode: 61ffb...14b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå