AnonymBruker Skrevet 28. januar #1 Del Skrevet 28. januar Som overskriften sier, vet dere om en wokblanding uten brokkoli?? Hvor får man kjøpt den i såfall… Anonymkode: 1e0c3...156 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #2 Del Skrevet 28. januar Finnes noen ulike med grønnkål og ikke brokkoli. Vet at rema har hatt en, og meny har hatt en (liker ikke den meny har hatt like godt siden den også har hatt rødkål). Ikke kjøpt de på en stund selv da. Anonymkode: bc1f2...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 28. januar #3 Del Skrevet 28. januar Skulle gjerne hatt både uten brokkoli og gulrot. Ingen av de er egnet for frysing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #4 Del Skrevet 29. januar Djungelvrål skrev (13 timer siden): Skulle gjerne hatt både uten brokkoli og gulrot. Ingen av de er egnet for frysing. Jeg synes frist brokkoli smaker helt grusomt. Fersk brokkoli er derimot veldig godt, hvis det er tilbredt på riktig måte. Anonymkode: 1e0c3...156 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 29. januar #5 Del Skrevet 29. januar (endret) Du må se i grønnsaksdisken, hyllen med salatblandinger i pose, der finnes det et par sorter som er uten brokkoli. Jeg vet i alle fall Meny har og hvis du har tilgang til Oda har de to wokblandinger uten brokkoli. Endret 29. januar av Arkana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 29. januar #6 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg synes frist brokkoli smaker helt grusomt. Fersk brokkoli er derimot veldig godt, hvis det er tilbredt på riktig måte. Anonymkode: 1e0c3...156 Enig, forferdelig. Gulrot får en svampaktig konsistens men liker det godt rått, i stuinger eller fersk strimlet woket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #7 Del Skrevet 29. januar Arkana skrev (4 timer siden): Du må se i grønnsaksdisken, hyllen med salatblandinger i pose, der finnes det et par sorter som er uten brokkoli. Jeg vet i alle fall Meny har og hvis du har tilgang til Oda har de to wokblandinger uten brokkoli. Jeg sjekket på Coop extra der hadde de ikke en eneste uten brokkoli, sjekket både grønnsaksdisken og frysedisken. Skal prøve meny neste gang. Anonymkode: 1e0c3...156 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 29. januar #8 Del Skrevet 29. januar Findus skal ha to, som blant annet Meny har i nettbutikken sin. Er med saus da, men uten brokkoli. Ligger da i frysedisken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #9 Del Skrevet 29. januar Daisy-love skrev (4 timer siden): Findus skal ha to, som blant annet Meny har i nettbutikken sin. Er med saus da, men uten brokkoli. Ligger da i frysedisken. Takk @Daisy-love Anonymkode: 1e0c3...156 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå