AnonymBruker Skrevet 28. januar #1 Del Skrevet 28. januar Tenner på at jeg steriliserte meg og at damer ydmyker meg for det men finner ingen damer som tenner på det samme. Anonymkode: a7c77...03f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #2 Del Skrevet 11. februar Det er kvinner som tenner på dette. Frykten for å bli gravid er ikke tilstede, og de slipper hemningene. Anonymkode: 71807...59a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 11. februar #3 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er kvinner som tenner på dette. Frykten for å bli gravid er ikke tilstede, og de slipper hemningene. Anonymkode: 71807...59a Men tenner du på og ydmyke mannen for det? Jeg tenker det bare er posetivt med en mann som tar ansvar på den måten, men for meg gir det ikke mening å skule ydmyke noen spesielt ikke for noe så posetivt... Har du prøvd BDSM sider TS? Det finnes helt sikkert en "domina" eller noe som er villig til å gjøre slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #4 Del Skrevet 11. februar Ydmyke deg? Det er ikke ydmykende med en mann som er sterilisert Anonymkode: ed7b2...68b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #5 Del Skrevet 22. februar Jeg kan godt ydmyke deg din kjønnsløse dritt Anonymkode: ecc5f...287 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #6 Del Skrevet 22. februar Motsatt her. Steriliserte meg etter 3 barn og virket fornuft og hadde håpet på mer sex. Dama har ikke vært interessert i sex siden. Anonymkode: b6e62...98c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #7 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Motsatt her. Steriliserte meg etter 3 barn og virket fornuft og hadde håpet på mer sex. Dama har ikke vært interessert i sex siden. Anonymkode: b6e62...98c Da er vi to😃 Anonymkode: 008e7...907 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #8 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Da er vi to😃 Anonymkode: 008e7...907 Har en teori om at damer tenner mest på tanken om å bli gravid. Når den muligheten ikke lenger er der, forsvinner også spenningen og hele meningen med å ha sex. Anonymkode: b6e62...98c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina77 Skrevet 22. februar #9 Del Skrevet 22. februar Tenner på at du er sterilisert? Aldri hørt om.. Ydmykelse skjønner jeg, det er en greie for noen, men skjønner ikke at en innvendig "usynlig" operasjon skal være noe noen har kink på. Skjønner også at det kan være frigjørende og slippe risiko for graviditet, men ikke tennene.. Jeg har tatt bort blindtarmen, noen som tenner på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #10 Del Skrevet 22. februar Som mann er jo tanken at jeg kan spre genene mine absolutt opphissende! Anonymkode: cf253...d06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #11 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Har en teori om at damer tenner mest på tanken om å bli gravid. Når den muligheten ikke lenger er der, forsvinner også spenningen og hele meningen med å ha sex. Anonymkode: b6e62...98c Tror du er inne på noe. Kona antydet at hun syntes jeg var mindre mann etter steriliseringen. Anonymkode: 008e7...907 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #12 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tror du er inne på noe. Kona antydet at hun syntes jeg var mindre mann etter steriliseringen. Anonymkode: 008e7...907 Føler sæden er mer tyntflytende og en mellomting mellom sæd og precum etter sterilisering Anonymkode: 8dfa1...90b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 22. februar #13 Del Skrevet 22. februar Mina77 skrev (5 timer siden): Tenner på at du er sterilisert? Aldri hørt om.. Ydmykelse skjønner jeg, det er en greie for noen, men skjønner ikke at en innvendig "usynlig" operasjon skal være noe noen har kink på. Skjønner også at det kan være frigjørende og slippe risiko for graviditet, men ikke tennene.. Jeg har tatt bort blindtarmen, noen som tenner på det? Det er jo den usynlige biten om at han ikke lengre kan gjøre kvinner gravide som er greie.,.. at han er "mindre mann" enn andre menns om faktisk kan gjøre en kvinne gravid. Det er en klar vei inn for ydmykelses-play der. I mitt hode er det ikke lange hoppet fra "du skyter med løskrutt" til cuck-forhold der hun knuller en annen foran øynene hans, og han bare må sitter der og se på. Heck, slå dem sammen og så har du en mektig greie gående. "Se du lille ynkelige mann. Han her er mann og snart fyller han meg med skikkelig sæd.. ikke det tynne skvipet du kommer med." 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 22. februar #14 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Føler sæden er mer tyntflytende og en mellomting mellom sæd og precum etter sterilisering Anonymkode: 8dfa1...90b Merker ingen praktisk forskjell. Samme mengde, konsistens, lukt og smak. Avhengig av hvor ofte jeg har hatt sex og hvor lenge siden er det alt fra nokså tykk til tynnflytene og fra en liten knært til en drøy dose ... akkurat som før jeg steriliserte meg. For min del har steriliseringen vært en høyadere. Vissheten om at det ikke er noen sjanse for graviditet har økt nytelsen og den gode følelsen av å komme dypt inni henne. Jeg anbefaler sterkt sterilisering for alle menn som er ferdige med å få barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22. februar #15 Del Skrevet 22. februar Even Tuell skrev (14 minutter siden): Merker ingen praktisk forskjell. Samme mengde, konsistens, lukt og smak. Avhengig av hvor ofte jeg har hatt sex og hvor lenge siden er det alt fra nokså tykk til tynnflytene og fra en liten knært til en drøy dose ... akkurat som før jeg steriliserte meg. For min del har steriliseringen vært en høyadere. Vissheten om at det ikke er noen sjanse for graviditet har økt nytelsen og den gode følelsen av å komme dypt inni henne. Jeg anbefaler sterkt sterilisering for alle menn som er ferdige med å få barn. Så bra at du har en positiv erfaring med dette, og at du deler. Kloke ord. Skulle ønske flere menn tenkte som deg. Dette kan også bidra til bedre kvinnehelse, i den grad at kvinnen slipper tilførsel av hormoner for å hindre graviditet. Vinn-Vinn 👏👏👏👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå