AnonymBruker Skrevet 28. januar #1 Del Skrevet 28. januar Skal igang med trening, hovedsaklig styrke, men også noe sykkel/tredemølle, noen tips til sportsbh som holder ting på plass og til en overkommelig pris? Anonymkode: a3a3b...6d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #2 Del Skrevet 28. januar Hvilken str. bruker du i BH? Jeg er ca. 100 B og kan bruke sport-BH'er fra SportsOutlet i XL. (Endurance George West bra) Jeg syns de er gode. Anonymkode: b8263...adb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #3 Del Skrevet 28. januar Freya har flere bra sports bh, jeg kjøper de på nett. (Som regel ulike butikker, så husker ikke nå) Anonymkode: 88260...c17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #4 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvilken str. bruker du i BH? Jeg er ca. 100 B og kan bruke sport-BH'er fra SportsOutlet i XL. (Endurance George West bra) Jeg syns de er gode. Anonymkode: b8263...adb Er 100 rundt og ganske stor i cup også Anonymkode: a3a3b...6d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå