Gå til innhold

Fysiske kjærtegn som sjelden blir gjengjeldt - ikke så interessert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I forholdet vårt har vi mye fysisk nærhet; holde hender når vi går tur, sitte tett inntil hverandre om vi ser en film, kysser mye, han holder rundt meg når vi ligger i senga etc.

Men jeg har begynt å tenke over at en del virker ensidig. Jeg pleier ofte å kysse han ikke bare på munne, men på kinnet, halsen, stryker han over kinnet om vi sitter tett sammen og snakker og lignende. Det er nesten aldri at han gjør det samme med meg. Ingen kyss på halsen, kinnet, tar meg ikke på ansiktet, ofte jeg som må ta initiativ til å holde hender også.

Han er oftest den som avslutter kyss/klining når jeg føler jeg ville holdt på lenger.

Hva betyr alt dette? At han ikke er så interessert, at han ikke synes jeg er spesielt søt eller attraktiv?

Anonymkode: 3a981...fd6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Les om kjærlighetsspråk. Kanskje dere har ulikt kjærlighetsspråk. Fysisk nærhet, tid, gaver, tjenester og anerkjennende ord. Spørsmålet er om du kan leve med at dere har forskjell kjærlighetsspråk 

Anonymkode: 81539...f42

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Les om kjærlighetsspråk. Kanskje dere har ulikt kjærlighetsspråk. Fysisk nærhet, tid, gaver, tjenester og anerkjennende ord. Spørsmålet er om du kan leve med at dere har forskjell kjærlighetsspråk 

Anonymkode: 81539...f42

Tull og vas. Han er bare ikke like forelsket lengre og har begynt å ta henne for gitt. 

Anonymkode: a45db...5f4

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er definitivt den mest klengete av oss. Men han er den som ut av det blå klemmer meg hardt og plutselig forteller meg hvor høyt han elsker meg og hvor vakker og nydelig jeg er.

Men jeg tror du vil kjenne det om noe endrer seg...som ord vs handling, om du føler deg sett, hørt og verdsatt. 

Vår største styrke er kommunikasjonen vår. Det at jeg kan si rett ut at "Nå føler jeg vi snakker rett forbi hverandre" om jeg kjenner på at jeg ikke helt forstår hva han mener og kjenner på. Da er hans øyeblikkelige respons "Da må vi prate mer om det"

Det er ingen tvil om at han elsker meg selv om han i perioder kan være litt inni sitt eget hode. 

Anonymkode: 2bf01...bc4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tull og vas. Han er bare ikke like forelsket lengre og har begynt å ta henne for gitt. 

Anonymkode: a45db...5f4

Herlighet for en tullete kommentar! Ikke hør på sånne folk. 

Vet ikke hvor lenge dere har vært sammen, men her kommer i alle fall trøstende ord fra en som har vært sammen med en sånn mann i nesten 10 år :) Jeg er klengete, jeg liker å kysse han på kinn og munn og halsen. Liker å klemme, stryke på, sitte nær, holde hender osv. Min mann tar aldri initiativ til dette. Men etter hundrevis av samtaler så vet jeg at han liker at vi koser, men at han bare ikke kommer på å ta initiativ. Denne mannen er min beste venn, en god far for barna våre, han er snill, pen og morsom. Og da ser jeg på det som greit at jeg tar dette initiativet til kos. Enten spør jeg "kan du stryke på meg" eller så setter jeg meg nær. Er 90% jeg som tar initiativ til sex, men han sier alltid ja. Jeg lager alltid middag og vasker alt tøy.

Og hva gjør han for meg kan man spørre? Han viser kjærlighet gjennom å gjøre ting for meg. Om jeg sier "ahh nå fikk jeg lyst på sjokolade" så setter han seg i bilen og kjører på butikken for meg. Han kan si ofte at han syns jeg er fin, har fine klær eller at jeg er morsom. Om jeg har en dårlig dag, så sier han at jeg kan gjøre noe for meg selv og at han skal ta seg av barna. Han tar oppvasken hver dag uten å klage. Han går alltid ut med søpla. Og han ordner alt med bilen vår. Han maler vegger og snekrer terasse. Han står ofte opp først med barna så jeg kan sove. 

Så spør deg selv: er han en god fyr? Hva gjør han for deg og hva gjør du for han? Har dere det bra? Man må som regel ofre noe i et forhold. Lykke til ❤️

Anonymkode: 4fa74...afa

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

I forholdet vårt har vi mye fysisk nærhet; holde hender når vi går tur, sitte tett inntil hverandre om vi ser en film, kysser mye, han holder rundt meg når vi ligger i senga etc.

Men jeg har begynt å tenke over at en del virker ensidig. Jeg pleier ofte å kysse han ikke bare på munne, men på kinnet, halsen, stryker han over kinnet om vi sitter tett sammen og snakker og lignende. Det er nesten aldri at han gjør det samme med meg. Ingen kyss på halsen, kinnet, tar meg ikke på ansiktet, ofte jeg som må ta initiativ til å holde hender også.

Han er oftest den som avslutter kyss/klining når jeg føler jeg ville holdt på lenger.

Hva betyr alt dette? At han ikke er så interessert, at han ikke synes jeg er spesielt søt eller attraktiv?

Menn er ensidige. 

Vil han ha sex da? 

Anonymkode: a74d6...755

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Menn er ensidige. 

Vil han ha sex da? 

Anonymkode: a74d6...755

Ja, han vil ha sex. I starten var det ca. 90% av tiden han som tok initiativ til det. Men nå er det mer 50-50 eller dårligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...