AnonymBruker Skrevet 28. januar #1 Skrevet 28. januar Jeg har sikkert blitt fortalt gang etter gang av mine venninner at de liker menn som er snill og ærlig som meg. Men så faller de for drittsekker. Anonymkode: 58e23...074 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar #2 Skrevet 28. januar Folk er forskjellige. Personlig har jeg for uvane å falle for fyrer som ikke er helt bra. Selv om jeg skulle ønske jeg falt for en snill god mann som har samme ønsker som meg for fremtiden. Anonymkode: 1e4ed...a2a 3 2 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar #3 Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har sikkert blitt fortalt gang etter gang av mine venninner at de liker menn som er snill og ærlig som meg. Men så faller de for drittsekker. Anonymkode: 58e23...074 Dette er jo klassisk. Aner ikke om det er en myte, men vet om mange gode snille menn som havner i damenes «friendzone». Ikke alle, men det virker som at mange kvinner må innom 2-3 drittsekker før de velger en av de snille gutta…😉 Anonymkode: d6a3e...56f 4
AnonymBruker Skrevet 28. januar #4 Skrevet 28. januar Jeg gjør det. Han som er aller snillest og omtenksom med meg er han jeg liker best av alle. Ikke bare fordi han er snill med meg da, men det hjelper jo. De forholdene hvor mannen har endt opp som en drittsekk så skal det jo sies at han startet som snill.. så når jeg fikk følelser så fant jeg meg i for mye fordi jeg ikke ville miste han. Så det er jo ikke sånn at man går for drittsekker og foretrekker de akkurat. Anonymkode: 188fe...be3 9 1 2
Blått Skrevet 28. januar #5 Skrevet 28. januar (endret) Som en som har falt for drittsekker så har det gått i traumer fra barndommen. Nervesystemet mitt gjenkjenner volden og tenker det er normalt.. også avviser trygge og stabile. For normale mennesker så er det jo omvendt.. Du kan velge hvem du selv vil være. Er det viktig for deg å være et godt menneske? Utover det så er det alltid lurt å se på seg selv dersom man hele tiden føler seg forbigått. Jeg var en people pleaser og forbandt det med å være snill. Jeg var jo ikke snill.. men en veik person som ikke sto opp for meg selv. Nå vil jeg sagt at jeg har grenser, tar bedre vare på meg selv, samtidig som jeg er snill Det kan være ting med disse mennene som.. kanskje de er sjarmerende? Morsomme? Får dem til å le? Endret 29. januar av Blått 4 7 3
AnonymBruker Skrevet 28. januar #6 Skrevet 28. januar Min kjæreste er den snilleste og mest omtenksomme mannen jeg kjenner, men det tok noen år å finne han. Måtte gjennom noen dårligere menn/forhold først. Hjalp å bli eldre og ha gjort seg noen erfaringer om hvilke verdier man vil ha og ikke ha. Anonymkode: 5f723...4ec 6 2
remix2020 Skrevet 28. januar #7 Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg gjør det. Han som er aller snillest og omtenksom med meg er han jeg liker best av alle. Ikke bare fordi han er snill med meg da, men det hjelper jo. De forholdene hvor mannen har endt opp som en drittsekk så skal det jo sies at han startet som snill.. så når jeg fikk følelser så fant jeg meg i for mye fordi jeg ikke ville miste han. Så det er jo ikke sånn at man går for drittsekker og foretrekker de akkurat. Anonymkode: 188fe...be3 Den typen du beskriver der er jo ikke snill, det er kun en drittsekk i kamuflasje 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar #8 Skrevet 28. januar Du skal jo helst være snill, men å være snill alene holder ikke. Du må være kjekk og velstående også. Anonymkode: 4a154...e7f 4 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar #9 Skrevet 28. januar Har fått samme kommentar av ganske mange nå «Din fremtidige kjæreste er så sykt heldig som får deg» Men jeg er jo her😅 De vil ikke ha en som meg Anonymkode: 76e52...4d1 4 3 5
velociraptor Skrevet 28. januar #10 Skrevet 28. januar Ja. Jeg er gift med den snilleste og mest omtenksomme mannen jeg har møtt. Han er heldigvis snill på ekte, og mener ikke at han f.eks. har krav på sex som betaling for at han oppfører seg som et anstendig og omtenksomt menneske. 9 3
velociraptor Skrevet 28. januar #11 Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du skal jo helst være snill, men å være snill alene holder ikke. Du må være kjekk og velstående også. Anonymkode: 4a154...e7f Nei. Spesielt ikke det siste. 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar #12 Skrevet 28. januar Jeg har aldri falt for noen jeg vet er drittsekk. Det kommer frem etter at jeg har fått følelser for de… Anonymkode: 8e422...3af 7 4
AnonymBruker Skrevet 28. januar #13 Skrevet 28. januar Også er det litt sånn… Man forventer at alle er snille, de fleste er jo det, så det er ikke nok å være snill, nei. Anonymkode: 8e422...3af 5
Trolltunge Skrevet 28. januar #14 Skrevet 28. januar (endret) Unge kvinner må, som unge menn, lære gjennom erfaring og modning. Unge mennesker gjør ofte en del feil før de lærer. De menn du kaller drittsekker innynder seg som regel som snille, til de avslører andre sider. Jentene faller ikke for drittsekken i dem, men for det de trodde var bra ved dem. Modning og erfaring medfører ofte at man gjennomskuer slikt bedre, men den erfaringen må jo erfares. Jeg tror nok absolutt alle mine venninner (inkludert meg) fikk noen erfaringer med at menn de trodde bra om ikke var så bra, men så endte de fleste av oss med bra menn etterhvert. Vi lærte. Av og til kan det virke som gutter og menn forventer at kvinner skal være ferdig utviklet, modne, fornuftige og kloke fra svært tidlig alder. Slik er det selvfølgelig ikke. Vi kvinner må erfare, lære og modnes også, og vi gjør- som unge menn- en del feil når vi er unge og uerfaren. Å være ung er å være ung. Det er ikke en eneste av mine venninner som er gift med drittsekker nå. Drittsekker lærte vi oss å styre unna. Som med menn er det imidlertid alltid noen mennesker som ikke lærer særlig av erfaringer, men bare gjentar sine feil. Slike er heldigvis ikke i flertall verken blant menn eller kvinner. Det er mest vanlig å bli klokere med alderen. Endret 29. januar av Trolltunge Skriveleif 11 6
AnonymBruker Skrevet 28. januar #15 Skrevet 28. januar Trolltunge skrev (2 minutter siden): De menn du kaller drittsekker innynder seg som regel som snille, til de avslører andre sider. Jentene faller ikke for drittsekken i dem, men for det de trodde var bra ved dem. Modning og erfaring medfører ofte at man gjennomskuer slikt bedre, men den erfaringen må jo erfares. Jentene falt heller ikke for gutter fordi de var snille. Anonymkode: e0c0c...b25 8
AnonymBruker Skrevet 28. januar #16 Skrevet 28. januar Jeg er gift med den snilleste og mest omtenksomme jeg kjenner. Hvorfor i all verden skulle jeg ha lyst til å være med en drittsekk? Anonymkode: d1f88...c72 4 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar #17 Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg har sikkert blitt fortalt gang etter gang av mine venninner at de liker menn som er snill og ærlig som meg. Men så faller de for drittsekker. Anonymkode: 58e23...074 Det holder ikke at du er den snilleste og mest omtenksomme. Du må være flørtete og ha humor i tillegg. Har du sistnevnte i tillegg så blir du fort sett på som et kupp... Så ta større plass og tør mer! Anonymkode: fbd4d...0e0 3 5
AnonymBruker Skrevet 28. januar #18 Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Har fått samme kommentar av ganske mange nå «Din fremtidige kjæreste er så sykt heldig som får deg» Men jeg er jo her😅 De vil ikke ha en som meg Anonymkode: 76e52...4d1 Dette sier de fordi de vet at de ikke kommer til å ha noe romantisk forhold til deg. Anonymkode: e0c0c...b25 2 5
Trolltunge Skrevet 28. januar #19 Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jentene falt heller ikke for gutter fordi de var snille. Anonymkode: e0c0c...b25 Det er selvfølgelig en del av hva man faller for, men ærlig talt er ikke det å være snill noe å lage stor fanesak av. Å være snill er en selvfølge. Et selvfølgelig minstekrav. Ingen vil ha en slem partner. Ingen vil ha en partner som ikke er grei, snill og god. Så nei, å være snill er ikke tilstrekkelig, det er bare selvfølgelig. 16 4
AnonymBruker Skrevet 28. januar #20 Skrevet 28. januar Alle har jo lyst til å være sammen med noen som er snill og ærlig. Men så må man jo bli tiltrukket av personen også, og da handler det ikke om at det er mer tiltrekkende å være drittsekk, men at drittsekker oftere har lært seg hvordan man skal være passe på, selvsikker og sjarmerende, og samtidig fremstå snill. At jenter sier de liker snille menn betyr ikke at de vil være sammen med Kjell-Simen (Parterapi), mer at det å være snill er et trekk som man verdsetter veldig. Det kan være tiltrekkende også, sammen med sjarm, men de som er både usikre og snille kan fort bli litt for mye. Anonymkode: 75840...d3a 8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå