Gå til innhold

Pop-ups og problemer

Gjest Kaster pcen ut av vindu snart...

Anbefalte innlegg

Gjest Kaster pcen ut av vindu snart...
Skrevet

Jeg installerte ny versjon av windows xp for noen dager siden. Da måtte jeg laste ned anti-virusprogram fra UPC/Chello.

Men jeg får ikke antivirus-programmet til å virke. Det dukker opp pop-ups hele tiden, og jeg blir snart sprø...

Det kommer også opp melding om at sanntidsøking ikke fungerer...

Jeg installerte xp mens den gamle xpen ennå lå på maskinen. I begynnelsen virket alt greit, før pcen begynte å fungere helt villt...

Må jeg avinstallere xp og installere igjen, også laste ned antivirus på nytt? Jeg tror jeg har laget ganske mye kaos på pcen sist jeg installerte... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken antivirus er dette? Finnes dessverre mye bøll innenfor det området også..

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Det er antivirus som følger med abonnementet til Upc-internet-oppkobling. (chello)

Jeg ringte dem, men de henviste meg til microsoft...??? Hvorfor det, når virusprogram liksom skal følge med abonnementet?

Skal jeg da få support fra flere instanser???

Jeg har installert ny xp fra windows, så jeg får stadig nye tilbud fra Microsoft, som vel gjerne vil at jeg kjøper virus-program av dem... (det er jo dyrt, og jeg nekter betale dobbelt)

Det virker som om alt krasjer, men foreløpig er det kun via pop-ups, men en venn av meg lasta ned musikk fra lime-wire uten at jeg hadde advart han om at jeg ikke har klargjort pcen for slik tøff bruk...

Må jeg miste alt og reinstallere alt igjen?

Jeg kjenner folk som kan data, men de er så opptatte, så jeg har ikke lyst til å plage dem akkurat nå...

:sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...