Gå til innhold

Primolutt og eggløsning

beth82

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg fikk mensen 5 januar. Begynte på primolutt den 7 og mensen stoppet. Skulle i følge kalender ha eggløsning 21 Jan. Hadde ubeskyttet sex den 20 Jan. 

17 Jan var primolutt ferdig og begynte og blø den 21. Mye blod og hele hinna om det er der det kalles kom ut. Var ferdig å blø igår.

Er det noe sjans for å ha blitt gravid? Eller er det umulig siden jeg fikk blødning dagen etter ubeskyttet sex?

Takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel om du blødde 21 Haddy du nok ikke eggløsning. Om din syklus ikke er stabil kan du ikke gå etter en app

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Den er stabil. Tok primolutt pga en ferie. Og fikk mensen som ble stoppet pga primolutt. Blør i ca 7 dager når jeg har mensen ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beth82 skrev (På 28.1.2025 den 20.43):

Hei. Den er stabil. Tok primolutt pga en ferie. Og fikk mensen som ble stoppet pga primolutt. Blør i ca 7 dager når jeg har mensen ellers.

Ekspander  

Jeg vet ikke hvordan din Syklus blir etter du stopper den opp. Men om du begynte p blø den 21 og din app sa du skulle ha eggløsning da tror jeg du vil få eggløsning senere m

App går jo etter din faste syklus.. altså Haddy du ikke stoppet mensen når du var på ferie Haddy du nok hat eggløsning den 21

Så jeg vil tro du ikke har hat eggløsning ennå 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mommyaka skrev (På 28.1.2025 den 21.12):

Jeg vet ikke hvordan din Syklus blir etter du stopper den opp. Men om du begynte p blø den 21 og din app sa du skulle ha eggløsning da tror jeg du vil få eggløsning senere m

App går jo etter din faste syklus.. altså Haddy du ikke stoppet mensen når du var på ferie Haddy du nok hat eggløsning den 21

Så jeg vil tro du ikke har hat eggløsning ennå 

Ekspander  

Tusen takk for svar😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Primolut skal jo begynnes på noen dager før forventet mens. Litt usikker på hva som skjer når du tar den etter at den har begynt. 

Anonymkode: 3b668...5f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 21.47):

Primolut skal jo begynnes på noen dager før forventet mens. Litt usikker på hva som skjer når du tar den etter at den har begynt. 

Anonymkode: 3b668...5f6

Ekspander  

Er jo det store spørsmålet. Virker som om det ikke er mye info der ute rundt dette. 🤷🏼‍♀️😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...