AnonymBruker Skrevet 28. januar #1 Del Skrevet 28. januar Dere som har hvitt på hundene eller noe med hvitt i. Blir de fortere møkkete der enn ellers? Hvilken pelstype er det eller hvilken rase? Skjønner at de blir like møkkete uansett farge men mente bare om det synes. Anonymkode: d8595...819 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #2 Del Skrevet 29. januar nei.dobbel pels. Anonymkode: 21fd5...d19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #3 Del Skrevet 29. januar Ja, det synes bedre på hvit pels enn mørk pels, hvis det er snakk om sand/leire/annen møkk, men det blir jo like skittent over alt. 🤷♀️ Har både mørk og lys fuglehund og begge blir like skitne, men det er kjekt at det vises på den lyse slik at jeg får spylt de før jeg slipper de opp i soffaen. Anonymkode: 1945a...453 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #4 Del Skrevet 29. januar Hadde japansk spisshund. De har lang ytterpels så han ble ofte veldig skitten under magen. Det vistes godt ja! Underpelsen ble så og si aldri skitten. Men pelsen var enkel å spyle. Han likte ikke så godt å være våt, så ofte vasket jeg bare av skiten med en våt klut. Andre ganger fikk han bare tørke på en håndduk, da falt skiten av når han reiste seg. Pelsen var veldig enkel å få ren:) Anonymkode: 20cd3...58b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #5 Del Skrevet 29. januar Bedre at man ser møkka vel? Så får man det av. Anonymkode: cc4bb...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #6 Del Skrevet 29. januar Jeg har en dansk svensk gårdshund og er helt overrasket over at den hvite pelsen alltid er helt ren og hvit. Hun blir kun møkkete hvis hun ruller seg i noe og det går lett av igjen. Anonymkode: 28882...b02 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #7 Del Skrevet 29. januar Jeg har en bichon frisé, hvit, må spyles i dusjen på labbene og buken hver gang vi har vært ute nå på denne årstiden. Noen i slekten min har en mørkebrun/nesten svart blandingshund som er jevngammel med min, den bader kun når den er hos hundefrisøren 3-4 ganger i året og de lurer på hvorfor det er så mye sand inne og hvorfor det lukter hund hos dem (og ikke hos oss). Anonymkode: 17cc7...439 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #8 Del Skrevet 29. januar hvit. er det regn på veien kaster labbene skitt opp i buken. Men da er det lett å se om den trenger å spyles under i dusjen. Det ser man jo ikke så lett med mørk pels. Anonymkode: 21fd5...d19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #9 Del Skrevet 30. januar Har en strihåret Jack russell terrier og den holder seg hvit for det meste😄 Vi går sjelden tur på asfalt, er mest i skogen eller i hall. Anonymkode: a2caf...633 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 31. januar #10 Del Skrevet 31. januar Har hund som er tricolor farget. Vil ikke si at han blir fortere skitten på den hvite pelsen. Men så gnukker han seg ikke oppi alt mulig heller 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:09 #11 Del Skrevet fredag kl 08:09 Har en hvit Whippet. Er like ren sommer som vinter. Eneste stedet vi kan se litt møkk er på føttene skikkelig drittdager. Men så e Whippeter små, magiske skapninger som bare sprer glede og kjærlighet, så kan ikke være møkkete da 😍😂 Anonymkode: e4293...d46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 08:13 #12 Del Skrevet fredag kl 08:13 AnonymBruker skrev (På 29.1.2025 den 10.44): Jeg har en bichon frisé, hvit, må spyles i dusjen på labbene og buken hver gang vi har vært ute nå på denne årstiden. Jeg har også hvit bichon frise. Spyler og føner du hunden tre ganger om dagen eller mer? Det har jeg verken ork eller tid til! Min er konstant gråhvit på undersiden og nederst på føttene på denne tiden. Han tørkes og børstes etter tur, men for å få vekk misfargingen må han ha mye grundigere dusjing. Anonymkode: 1dc83...09f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:01 #13 Del Skrevet søndag kl 13:01 Jeg har en hund med hvite bein og en som er black n tan. Når vi har vært på tur ser jeg veldig lett på hun med mye hvit når hun trenger en tur i dusjen f.eks. Da kan gjerne den som er black n tan se helt fin ut i forhold for der blir møkka godt kamuflert Anonymkode: bc556...3e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 05:13 #14 Del Skrevet tirsdag kl 05:13 Aldri møkkete i pelsen, hvit og fin. Kun når vi går ute i regnvær/vått vær, da spyles han ren når vi kommer inn. Blir like hvit som alltid da Anonymkode: d15d1...1f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå