Gå til innhold

Hvilken sovevogn i barnehagen til snart fireåring?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Vi har en på samme alder og størrelse. Sover i Stokke Trailz.

Helt normalt å sove på den alderen. I årskullet hans sover omtrent halvparten enda.

Anonymkode: 1135a...522

Har ikke Stokke Trailz en maksvekt på 15 kg? Ville ikke anbefalt den til en 4 åring. 

Anonymkode: 59826...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Høø? Er det så store forskjeller.

her sluttet de rett over to og nå som min er 3 er de vel ingen som sover på dagen i gruppen. Interessant dog, gir jo likevel mening..barn er forskjellige

Anonymkode: c3bfc...bab

Jeg var overrasket at det var såpass mange selv. Men ja, som du sier så er barn forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

I kullet til mitt 2022-barn er det bare de to yngste som fremdeles sover i barnehagen såvidt jeg vet. De andre har hvilestund inne, ligger på madrasser og blir lest for tror jeg.

Jeg er ikke for at barn skal slutte for tidlig med dupp altså. Vi la som sagt heller senere en periode så barnet skulle få en god dag med dupp. Men når de nærmer seg 4 blir det jo veldig upraktisk og tenker de færreste egentlig trenger det da..

Anonymkode: 3e581...29f

Syns ikke det er upraktisk enda men blir det vel etterhvert som han helst skulle vært med på andre ting i det tidsrommet. I barnehagen sin rutine går det helt fint at noen sover mens andre har hvilestund.

Regner med de fleste slutter snart. Litt usikker når vår gutt er klar. Han har alltid vært en sånn som står opp grytidlig uansett når han blir lagt. Begynner å se tendenser nå til mer moden søvn, så kanskje ila våren. Tilbakemeldingene fra bhg er at de tror han trenger den søvnen, så vi stresser iallfall ikke før det blir ett problem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Har ikke Stokke Trailz en maksvekt på 15 kg? Ville ikke anbefalt den til en 4 åring. 

Anonymkode: 59826...577

Måtte søke det opp, du har rett. Da er det nok dumt å kjøpe den nå ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan dere ikke bare svare på spørsmålet? Ts lurer på vogn,hun har ikke bedt om råd ang alder og dupp. 

Anonymkode: 95dc4...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner de godt jeg. Når jeg har hjemmekontor er det ikke sjelden og også må ha en dupp midt på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...