AnonymBruker Skrevet 28. januar #21 Del Skrevet 28. januar Kommer jeg til å få forlenget vikariat til sommeren? 😊 Anonymkode: 70f42...854 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #22 Del Skrevet 28. januar Kommer jeg til å finne meg kjæreste i år? Anonymkode: 02de7...8a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #23 Del Skrevet 28. januar Skal jeg sykemelde meg pga utbrenthet? Si opp jobben uten å ha noe annet å gå til? Ta mer utdannelse innenfor det jeg føler meg ferdig med? Anonymkode: 4342c...108 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #24 Del Skrevet 28. januar Kommer samboer og jeg til å gjenoppta den perverse sexen vi en gang hadde? Anonymkode: 7ea3c...537 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #25 Del Skrevet 28. januar Kommer c tilbake til meg ? Anonymkode: 7cf1e...6d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #26 Del Skrevet 28. januar Har en slik magisk kjemi med en mannlig venn, vi er begge opptatt på hver vår front og vi kommer aldri til å være utro. Men jeg lurer på om du kan fortelle meg hva denne mannen føler for meg? Tror det ville gitt meg ro i sjelen ❤️ Anonymkode: 6bcee...0e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #27 Del Skrevet 28. januar Så snilt av deg 😃❤️ se gjerne på om jeg greier å ta tak i overvekten min. har strevd med å gå ned i vekt over mange år uten hell. vil jeg snart greie det? Anonymkode: 53d1c...7dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #28 Del Skrevet 28. januar Vi vurderer om vi skal få et til barn, men lurer på om det vil bli for mye for oss. At det vil velte lasset, liksom. Ser du noe om familiesituasjon vår fremover? K35. Anonymkode: 14d48...b6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 28. januar #29 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 19.41): Jeg kan legge kort i kveld. Rekker noen før det er kveld . Spør, så skal jeg prøve veilede. Anonymkode: 98513...aad Ekspander kjærligheten ? og gjerne helse og økonomi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #30 Del Skrevet 28. januar Kan du se om jeg lykkes i kjærligheten. Akkurat nå er det helt på tryne Anonymkode: cefc4...f64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #31 Del Skrevet 28. januar Hei😊 Lurer på om kjæresten min er rett for meg? Om vi kommer til å være sammen på lang sikt, eller om problemene jeg kjenner på at vi har kommer til å vedvare? Anonymkode: 7effe...cb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #32 Del Skrevet 29. januar Hei! Jeg lurer på om økonomien blir bedre for uføre eller om vi bare fortsetter å bli nedprioritert? Anonymkode: ac86c...8f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #33 Del Skrevet 29. januar Har du i det hele tatt svart noen i kveld? Anonymkode: aff0b...eab 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaraAvis78 Skrevet 29. januar #34 Del Skrevet 29. januar Får jeg et barn til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #35 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (På 29.1.2025 den 0.27): Har du i det hele tatt svart noen i kveld? Anonymkode: aff0b...eab Ekspander Det er bare KG som kjeder seg. Kanskje ikke så lurt å legge ut om privatlivet. Anonymkode: 790fc...552 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå