AnonymBruker Skrevet 28. januar #1 Del Skrevet 28. januar Jeg kan legge kort i kveld. Rekker noen før det er kveld . Spør, så skal jeg prøve veilede. Anonymkode: 98513...aad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #2 Del Skrevet 28. januar Ja takk. Viktigste for meg er kjærlighet. Anonymkode: 7e922...26f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theresie Skrevet 28. januar #3 Del Skrevet 28. januar Har jeg funnet min sjelevenn og «for alltid» person?🩷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #4 Del Skrevet 28. januar Lurer på om jeg får jobb og vil klare meg økonomisk Anonymkode: 890bc...10d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 28. januar #5 Del Skrevet 28. januar (endret) slettet Endret 29. januar av Fjugur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #6 Del Skrevet 28. januar Får jeg eie huset jeg drømmer om? Takk Anonymkode: cb6f0...b67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #7 Del Skrevet 28. januar Kommer forholdet til elskeren min å fortette lenge og finner mannen min det ut? k47 Anonymkode: 7af9b...03a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #8 Del Skrevet 28. januar Ser du noe generelt på meg ? På forhånd takk. Anonymkode: ab175...4d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #9 Del Skrevet 28. januar Meg? Finner jeg noe ny som ikke er toxic? Anonymkode: 790fc...552 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karjohlo05 Skrevet 28. januar #10 Del Skrevet 28. januar Jeg trenger råd om hva som skal til for å få til endringer som er nødvendige i livet mitt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy77 Skrevet 28. januar #11 Del Skrevet 28. januar Hva skjer på kjærlighetsfronten fremover? 🥰❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #12 Del Skrevet 28. januar Du kan sikkert ikke si noe om helse regner jeg med? Ønsker å vite om min bosituasjon i tiden fremover og økonomi. Takk🥰 Anonymkode: a071c...bd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humleguri Skrevet 28. januar #13 Del Skrevet 28. januar Ser du noe spesielt på meg? Ha en fin kveld:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #14 Del Skrevet 28. januar Jeg lurer på hva som bør være neste steg i livet mitt. Hva burde jeg satse på som jeg er god på og kan gi til verden? K36 Anonymkode: 545b6...a23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silimonika Skrevet 28. januar #15 Del Skrevet 28. januar Jobb og økonomi … hvordan blir dette fremover 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meley Skrevet 28. januar #16 Del Skrevet 28. januar Lurer på om det noen gang blir 3 barn på oss eller om vi ender på bare 2 gullskatter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #17 Del Skrevet 28. januar Hvor mye får jeg i det lokale lønnsoppgjøret? Anonymkode: 5212d...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #18 Del Skrevet 28. januar Ser du noe angående jobb og økonomi? Og sosialt liv og helse? Anonymkode: 64450...77f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #19 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg kan legge kort i kveld. Rekker noen før det er kveld . Spør, så skal jeg prøve veilede. Anonymkode: 98513...aad Hvor lang tid vil denne prosessen med min kjære mor ta? Anonymkode: e3cd2...b8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #20 Del Skrevet 28. januar Hei, er så glad i kjæresten min, men er han den rette for meg? Vil vi kunne trives sammen videre i livet, eller er vi for ulike? Anonymkode: a45b7...100 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå