Gå til innhold

Fått følelser for noen du egentlig kun ønsket sex med?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har det skjedd deg? Fortell

Anonymkode: 8d3b3...36a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Han ble min ektemann. Sammen over 20 år. 

Hva skjedde? Lurer jeg også på egentlig, men når den mannen bestemmer seg for noe er der som å bli rammet av en tsunami. 😅

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nope. Det kan jeg enkelt styre. Får ikke følelser for noen jeg ikke ønsker følelser for, bare av å ha sex med vedkommende😊

Anonymkode: 3a1a0...8a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Nope. Det kan jeg enkelt styre. Får ikke følelser for noen jeg ikke ønsker følelser for, bare av å ha sex med vedkommende😊

Anonymkode: 3a1a0...8a5

Håper du følte noe. Bittelitt kåthet i det minste😁

Anonymkode: cad34...9c9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har det skjedd deg? Fortell

Anonymkode: 8d3b3...36a

Jeg har vel egentlig fått litt følelser for ff’en min…Jeg visste nok det ville skje, jeg er ikke skapt for ligging uten noe mer…

Anonymkode: 552b2...6de

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har vel egentlig fått litt følelser for ff’en min…Jeg visste nok det ville skje, jeg er ikke skapt for ligging uten noe mer…

Samme her😒 Føles ikke bra når det ikke er gjengjeldt.

Anonymkode: 545d1...aa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har skjedd i løpet av livet ja. Hatt vel 500 som har sett taket på soverommet. 
Men man roer seg med tiden og nå er jeg mer seriøs.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke. Men har opplevd at de har fått følelser for meg. Ufattelig irriterende når avtalen var kun sex. De må i det minste ta ansvar nok og avslutte det, ikke gi det næring 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Einus skrev (1 minutt siden):

Har skjedd i løpet av livet ja. Hatt vel 500 som har sett taket på soverommet. 
Men man roer seg med tiden og nå er jeg mer seriøs.

Du har hatt misjonær med 500 stk? Kan ikke bli så mye roligere da😅 finnes andre stillinger

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er vondt ja, han vet det nok ikke helt, jeg prøver å skjule det men vet ikke hvor god skuespiller jeg er.. Jeg er uansett såpass mye eldre enn han at forhold aldri har vært tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sånt skjer, og ja det er kjipt og sårt. Men som svaret over nevner, så er det jo da deres ansvar til å bryte ut av avtalen for å unngå å dyrke følelsene. Det er direkte selvskading hvis dere fortsetter, og selvsabotasje.

Vet dere at dette er fenomener svært godt dokumentert og beskrevet i psykologien? Om hvordan man tar valg som støtter oppunder en indre programmering vi holder fast ved i vår underbevissthet? F.eks at dere innerst inne føler at dere ikke er bra nok - da søker dere, underbevisst, mot personer og situasjoner som vil underbygge akkurat den påstanden. Helt til dere bryter mønsteret ved å jobbe med hvorfor dere ikke føler dere bra nok.

Anonymkode: 5169e...bb3

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sånt skjer, og ja det er kjipt og sårt. Men som svaret over nevner, så er det jo da deres ansvar til å bryte ut av avtalen for å unngå å dyrke følelsene. Det er direkte selvskading hvis dere fortsetter, og selvsabotasje.

Vet dere at dette er fenomener svært godt dokumentert og beskrevet i psykologien? Om hvordan man tar valg som støtter oppunder en indre programmering vi holder fast ved i vår underbevissthet? F.eks at dere innerst inne føler at dere ikke er bra nok - da søker dere, underbevisst, mot personer og situasjoner som vil underbygge akkurat den påstanden. Helt til dere bryter mønsteret ved å jobbe med hvorfor dere ikke føler dere bra nok.

Anonymkode: 5169e...bb3

Tror ikke man kan «avtale» å ikke få følelser. Man kan velge å ikke gå inn i et sånt type forhold, og man kan velge å gå ut av det. 

Man ksn ikke velge «å ikke føle». Selv om det finnes folk som i utgangspunktet ikke har følelser, de med psykopatiske trekk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Siste jeg hadde tilfeldig sex med var for 20 år siden. Hun ligger på gulvet foran meg og gjør noen yogaøvelser og ser på tv samtidig. 

Uken før jeg traff henne så lå jeg meg 3-4 andre kvinner. Det føltes bare rett og riktig å ikke gi slipp på henne og la de andre kvinnene leve sitt liv. 

Anonymkode: a96ca...ea3

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tror ikke man kan «avtale» å ikke få følelser. Man kan velge å ikke gå inn i et sånt type forhold, og man kan velge å gå ut av det. 

Man ksn ikke velge «å ikke føle». Selv om det finnes folk som i utgangspunktet ikke har følelser, de med psykopatiske trekk.

Det kan man ikke velge, men man velger om man vil si hva som har skjedd slik at man kan få tatt stilling til det. Man kan bry seg om en FF uten at man ønsker romantikk. Det er ikke enten eller.

Man er ikke psykopat bare fordi man ikke ønsker et forhold. Å anklage alle som ikke pleaser en for å være psykopater derimot..

Endret av Macro
Mye skrivefeil og la til
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, jeg fikk følelser for han og nå sitter jeg her og har kjærlighetssorg... 

Skal ikke ha sånne avtaler igjen....brent barn.....

Anonymkode: 1184b...ae5

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Macro skrev (13 minutter siden):

Det kan man ikke velge, men man velger om man vil si hva som har skjedd slik at man kan få tatt stilling til det. Man kan bry seg om en FF uten at man ønsker romantikk. Det er ikke enten eller.

Man er ikke psykopat bare fordi man ikke ønsker et forhold. Å anklage alle som ikke pleaser en for å være psykopater derimot..

IMG_4519.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

IMG_4519.jpeg

Hvordan er dette relevant for noenting? Går du virkelig rundt og tror at alle som ikke får følelser etter sex er psykopater?

Endret av Macro
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, alle mine forhold. De ble forelska de også da

Anonymkode: cb334...4b9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er vel kun en jeg jeg ikke har fått følelser for, men hatt ett par FF som har vært planlagt uten følelser. 
Det ene gikk sånn ok. Ingen følelser, men fikk en hekt. Synes han er fortsatt heit! 

Har en kommende FF og der ble det noe ugreie nå før vi fikk møttes til og med. Begge har opparbeidet seg en form for følelse for den andre, så jeg tror det lureste ville vært og avslutte / aldri starte, men det å avslutte dette er nok ikke mulig per nå for noen av oss 👀

Anonymkode: 9d4a5...9c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner får lettere følelser enn menn, og knytter seg emosjonelt til de som de ligger med.

Så menn burde heller bare ligge med hverandre fremfor å ligge rundt med kvinner, om de ikke vil ha noen som knytter seg til de:)

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...