Gå til innhold

Hvordan tilnærmer du deg noen du synes et attraktiv?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan tilnærmer du deg som mann en kvinne du synes er seksuelt attraktiv? Det er en kvinne du ikke kjenner spesielt godt og dere møtes ca 1 gang i uken

Anonymkode: b42b8...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Blir ikke seksuelt tiltrukket av å se andre mennesker. Men om jeg er interessert i å bli bedre kjent, smiler jeg og sjekker respons. Snakker litt om vær og vind og se hvordan han reagerer. Så spør jeg om han vil finne på noe en dag. Har aldri fått nei, men har aldri bedt ut noen som ikke var single. Og ingen kollegaer eller på trening osv selvfølgelig

Anonymkode: 78d39...fc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg gjør meg tilgjengelig. Merker jeg at hun er positiv så fortsetter jeg å være tilgjengelig og venter på hennes tilnærming til meg. Merker jeg ingen positivitet fra henne så fjerner jeg meg.

Jeg har mest slik erfaring i liberale miljøet sammen med min kone hvor man møtes med tanke om at det kan bli noe seksuelt. Uansett hvor attraktiv hun er og uansett hvor lyst jeg har på å ha sex med henne så tar jeg ikke kontakt hvis jeg ikke merker at hun er interessert. Selv om hun viser interesse så tar jeg ikke noe fysisk initiativ. Det er alltid hun som tar det første fysiske initiativet og jeg blir på ikke noe tidspunkt mer fysisk enn henne.

Min overbevisning er at kvinner som jeg har suksess med ikke liker aggressive menn. Og at de fleste kvinner ikke liker aggressive menn. I hvert fall ikke før de har blitt så interesserte i mannen at de hopper på han hvis han ikke blir mer aggressiv.

Lar man kvinnene styre utviklingen i slike sammenhenger så har mannen lagt oftere suksess enn hvis mannen er aggressiv.

Anonymkode: 4fcee...05f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...