Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2006 #1 Skrevet 6. mars 2006 Du ekskluderer de vakreste kvinnene fra å svare, ved å legge innleggene dine i forumet for personlige meldinger. Du virker jo helt sinnsforvirret. Her har du mulighet for å tiltrekke deg en mengde vakre gjester, men velger å skrive i forum som kun kan nås av nedslitte KG-husmødre. Ydmyk hilsen
Gjest Skauta Skrevet 6. mars 2006 #2 Skrevet 6. mars 2006 De registrerte brukerne er litt mer trøtte enn en spenstig frekk gjest, det innrømmer jeg gjerne! Men ikke bruk slikt styggsnakk til meg, da blir jeg nødt til å gå og ha et stille øyeblikk for meg selv Skauta tar ikke imot ordre og fornærmelser fra senoritas, han oppvarter dem på eget initiativ!
Gjest LoisLane Skrevet 6. mars 2006 #6 Skrevet 6. mars 2006 Ærlig talt, jeg er skuffet over deg, Skauta (og jeg ER nedslitt KG-husmor)! Du lover gull og grønne skoger, pizza og kjærlighet, men hva skjer? Nada!
Gjest LoisLane Skrevet 6. mars 2006 #7 Skrevet 6. mars 2006 Kjære Skauta, jeg tar alt tilbake! Så ikke før nå at du har vært innom dagboken min og lagt igjen de vakreste ord. Ditt lange fravær er tilgitt, og glem ikke at frustrert husmødre har absolutt mest å gi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå