AnonymBruker Skrevet 28. januar #1 Del Skrevet 28. januar Noen pengesterke folk må bare utvikle det i industriell skala. Vi kunne konstruere store robotmaskiner som renser havene for plast uten at det går ut over dyre-og plantelivet. Forskere har allerede funnet opp enzymer som bryter ned plast og robotene kunne frakte plasten til fabrikker hvor de bryter ned plasten. Hvor er rikingene hen som kan sette ting i gang? Hallo pengefolk! Anonymkode: 18c64...ce8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #2 Del Skrevet 28. januar Jeg spurte Chat GPT om å nevne en del teknologier som er utviklet for å hjelpe oss å løse klimaproblemet og KI ramset opp så mye at jeg kan ikke gjengi dette her. Ting er virkelig på gang. Vi har allerede lønnsomme elbiler og vindkraftanlegg i verden og ellers blir det kostbart i en overgangsfase å bygge ting opp i stor skala og en god del må forskes mer på slik som karbonfangst, men utvalget av løsninger er så stort nå at jeg fikk håp for framtiden og jeg håper inderlig at folk stemmer på partier som jobber for det grønne skiftet. Vi lå bare få ting opp å gå slik at det blir lønnsomt og billigere. Det er en vei og gå. Dette politiske prosjektet er ikke bare tull og selv om det blir kostbart blir det mer kostbart i form av klimakatastrofer å ikke gjøre det. Takk til alle genier som dedikerer livet sitt til å forske på løsninger for framtiden! Jeg elsker planeten 🌏❤️🔥 Spør Deepseek eller Chat GPT om den kan nevne en del klimavennlige teknologier som er gang og få håp! Jeg orket ikke kopiere teksten over hit, men de teknologiske løsningene er mange og flere enn vi leser om i norske media. Anonymkode: 18c64...ce8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå