Gå til innhold

Katten vår har spolorm

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Katten vår fikk kur for orm i november, den har vært inne siden da, nå har den fått det igjen (mest sannsynlig ikke blitt kvitt sist) 

sist kokte jeg alle teppene hans, vasket alle lekene, klorte matskålene, ja…. Alt i huset ble vasket og kokt eller kloret (det som kunne) 

men nå er det altså tilbake, eller jeg klarte ikke vaske godt nok sist?… så spørsmålet mitt er egentlig hva gjør dere andre som har katt med orm? Hva vasker dere? Hvordan? 
får fnatt av denne ormen, og synes forferdelig synd på kattungen😥

Anonymkode: 8362f...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har bare vasket matskåler de gangene mine katter har hatt orm. Du kan snakke med dyrlegen å få en annen type ormkur. Er du sikker på det er spolorm?

Anonymkode: b2c23...a11

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gir pus kur med 10dagers mellomrom, og da er de somregel kvitt det. Vasker ikke noe ekstra hjemme. 

Anonymkode: 06cb2...db6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 19.31):

Gir pus kur med 10dagers mellomrom, og da er de somregel kvitt det. Vasker ikke noe ekstra hjemme. 

Anonymkode: 06cb2...db6

Takk for svar begge to.

Er sikker på det er spolorm, sett i både oppkast og avføring. 
sist gang fikk vi flytende medisin, denne gangen fikk vi tabletter. Det var to tabletter i pakken, men bare en skulle tas… kanskje jeg skal gi den andre om ti dager da? For å være sikker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Takk for svar begge to.

Er sikker på det er spolorm, sett i både oppkast og avføring. 
sist gang fikk vi flytende medisin, denne gangen fikk vi tabletter. Det var to tabletter i pakken, men bare en skulle tas… kanskje jeg skal gi den andre om ti dager da? For å være sikker? 

Begge må taes med mellomrom for å få tatt eggene også. Er nok derfor du ikke fikk has på alt forrige gang.

Anonymkode: 2a943...192

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...