AnonymBruker Skrevet 28. januar #1 Del Skrevet 28. januar Har startet med en livsstilendring der jeg er i kaloriunderskudd, spiser sunt og går 10k skritt om dagen fordi jeg ønsker å gå ned i vekt. Har gått ned allerede 7kg på kun 3 uker. Er dette dårlig? Startvekt var på 95kg (mann). Målet er å ligge på 75kg Anonymkode: 7c8f1...6be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #2 Del Skrevet 28. januar Hvorfor vil du vite om det er dårlig. Er ingen konkurranse det her. Og det er vel du selv som bedømmer hvor fornøyd du er. Må du jeg er mektig imponert over at du har gått ned såpass mye på bare 10.000 skritt. Du må ha høy forbrenning. Men vær obs på at opptil 3 kilo av vektnedgangen antageligvis kun er vann. Også er de resterende 4 kiloene fett. Anonymkode: d441a...fbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #3 Del Skrevet 29. januar Om du har lest litt på dette forumet så er du vel vitende om at 7 kilo på 3 uker regnes som mye. En sunn nedgang sier 0,5 kilo i uka, men naturlig nok går man ned mer i starten. Uansett bra jobba. Ikke gå i kjelleren om vektnedgangen slakker ned. Anonymkode: aae37...ad9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #4 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har startet med en livsstilendring der jeg er i kaloriunderskudd, spiser sunt og går 10k skritt om dagen fordi jeg ønsker å gå ned i vekt. Har gått ned allerede 7kg på kun 3 uker. Er dette dårlig? Startvekt var på 95kg (mann). Målet er å ligge på 75kg Anonymkode: 7c8f1...6be Dårlig, for hvem? Legg inn to, tre økter med styrketrening også, så blir det bra Anonymkode: e057f...b25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå