Gå til innhold

Jeg stjal en bursdagsinvitasjon

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
late_argument skrev (8 timer siden):

Dette er kanskje det beste innlegget på Kvinneguiden noensinne.

Da må du søke opp tråden om Ronja ... da har du noe å le av en stund. (eller måpe)

Anonymkode: 1cfc2...9a3

Skrevet

Dette må være den dårligste oppdikta tråden noen gang 😂😂

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

En av 3 åringene på avdelingen til mitt barn er fæl til å bite. Alle foreldrene har gått sammen om at vi skal utestenge dette barnet og foreldrene fra alle felles aktiviteter. 

Anonymkode: e188f...8c6

Hva med ta dette opp med personalet? 
Dere er handlekraftige når dere vil, men har ikke guts til å ta det opp med dem det gjelder? 

Anonymkode: 1e285...4ab

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Da må du søke opp tråden om Ronja ... da har du noe å le av en stund. (eller måpe)

Det er best at Ronja passer ekstra godt på godtesnopet sitt i nærheten av ts, det kan jo hende hun stjeler det.

Anonymkode: 92df0...b7f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Herregud, gutten er 3-4 år.

Det er uansett viktig å være snill og grei. Tenker at de andre barna, og foreldrene, ofrer mye for denne ungen nesten hver dag, så jeg synes ikke det er SÅ ille om en av foreldrene trenger en liten time-out innimellom da. 

Er jo mye kjipere for de andre ungene som blir plaget daglig og får bursdagene sine ødelagt, de har jo ikke gjort noe for å fortjene det de heller. Tror ikke akkurat de blir mer glade i den ungen hvis han får ødelegge samtlige bursdager.

Dessuten tror jeg ikke ts er et dårlig menneske, kanskje heller frustrert, fordi man blir tvunget til å ha det sånn. 

Synes det er helt innafor å ta vekk den ungen innimellom. Ikke konstant, men innimellom, for de andres del. Det er ikke BARE den som oppfører seg forferdelig som skal tas hensyn til. Tullete holdning dette om at alle skal bare "holde ut".

Anonymkode: 1d8b9...96e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Mei88 skrev (2 timer siden):

Dette må være den dårligste oppdikta tråden noen gang 😂😂

Merkelig nok ofte disse som blir delt på facebook. Evig eies kun et dårlig rykte.

Anonymkode: 8c35c...c19

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er uansett viktig å være snill og grei. Tenker at de andre barna, og foreldrene, ofrer mye for denne ungen nesten hver dag, så jeg synes ikke det er SÅ ille om en av foreldrene trenger en liten time-out innimellom da. 

Er jo mye kjipere for de andre ungene som blir plaget daglig og får bursdagene sine ødelagt, de har jo ikke gjort noe for å fortjene det de heller. Tror ikke akkurat de blir mer glade i den ungen hvis han får ødelegge samtlige bursdager.

Dessuten tror jeg ikke ts er et dårlig menneske, kanskje heller frustrert, fordi man blir tvunget til å ha det sånn. 

Synes det er helt innafor å ta vekk den ungen innimellom. Ikke konstant, men innimellom, for de andres del. Det er ikke BARE den som oppfører seg forferdelig som skal tas hensyn til. Tullete holdning dette om at alle skal bare "holde ut".

Anonymkode: 1d8b9...96e

Alle vet at barn som oppfører seg dårlig blir inkludert og dullet med til gullmedaljen krakelerer. 

Krya på dej, TS som gjør det vi andre bare drømmer om!

Anonymkode: 0901b...1ea

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvordan løste du det da, ts?

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det må være mulig å spore opp nok folk i foreldregruppa til å ha en såpass grei voksentetthet at man klarer å forhindre en smårolling i å ødeleggelse et bursdagsselskap. 

Anonymkode: c8ae6...ecd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hva TS gjorde, men jeg hadde bare latt det være. Det er tusen ting daglig som forsvinner i bhg. De får nok med seg invitasjonen allikevel. 

Anonymkode: f0ef3...4aa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 18.18):

I dag hadde jeg et ufattelig svakt øyeblikk. Det er en i barnehagen som har bursdag og har levert ut invitasjoner. Ene barnet på avdelingen har ekstremt mye utfordringer, og det har gått hardt utover mitt barn. Jeg var alene i garderoben ved henting og da stjal jeg invitasjonen til dette barnet med utfordringer 😭

Nå sitter jeg selvfølgelig og angrer, og lurer på hvordan jeg skal få lurt invitasjonen med tilbake i barnehagen uten å bli oppdaget.

Anonymkode: 9e8f2...be4

Det enkleste er vel å ta et bilde av invitasjonen, sende til barnets foreldre å si at du hadde fått med en ekstra invitasjon hjem? Sånn skjer jo rett som det er uten at noen ha 'skyld'. Om jeg hadde fått den meldingen så hadde jeg absolutt ikke tenkt at du hadde gjort det med vilje.

Anonymkode: 8eeb5...4c0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hvordan kan en 3-4 åring fortjene å bli holdt utenfor? 

Anonymkode: 83d2b...329

Karma? 

Anonymkode: 21668...961

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Eller ketchup-tråden...

Anonymkode: 857e8...9ce

AnonymBruker
Skrevet
late_argument skrev (22 timer siden):

Dette er kanskje det beste innlegget på Kvinneguiden noensinne.

Enig! Jeg koser meg ❤️

Anonymkode: dbe17...810

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette var leit å lese. Jeg er selv mor til et barn med utfordringer, som senere har blitt diagnostisert med autisme. Siste barnehageår ble ikke barnet mitt invitert i en eneste bursdag, selv om bursdager ble feiret med barn fra barnehagen. Mange barn kan ikke noe for hvordan de oppfører seg, men det kan voksne, deg inkludert. Kan du sette deg inn i hvor vondt det er å være den eneste som ikke blir invitert i bursdager/får invitasjon? 

Anonymkode: 09aa0...f69

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Igjen så er det drittungen som skal beskyttes. Jeg hadde nok gjort det samme som deg ts om jeg hadde kommet på det. Bare kast den i vedovnen å tenn på. 

Anonymkode: 53e23...45d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 18.52):

Et voksent menneske som mobber og utestenger et barnehagebarn.

De er fader meg så mange fler enn man tror  unga får samme holdninger.

Anonymkode: b72a5...717

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

DU er disgusting

Anonymkode: 4e4b8...dab

Jeg elsker denne tråden 🥰

Et lyspunkt i januar måned👍

Anonymkode: 0901b...1ea

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 20.32):

Jeg skal love deg at alle og enhver inkluderer dette barnet i tykt og tynt. Det er bare at det ikke nytter. Ikke for barnet som har utfordringer og ikke for resten av barna. Barnet må få plass på en spesialbarnehage, for alles del.

Anonymkode: c70ec...62a

Finnes ikke spesialbarnehage mer annet enn for multihandikappede barn, så her må du nok bare fortsette med å stjele invitasjoner 🤣

Anonymkode: 1f569...33d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det ts? Ble det en hyggelig 4 årsdag, med eller uten en 3-4 år gammel kald mobber?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...