Gå til innhold

Jeg stjal en bursdagsinvitasjon

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 30.1.2025 den 11.48):

HVA F vet du om den "drittungen", kanskje dette er det eneste den drittungen har da? kanskje han eller hun ikke har det noe bra hjemme, hjelper det å ekskludere?? ta deg sammen, så disgusting du er. Er en stor skam om du faktisk har reprodusert deg og noen har vært så ekkel og gjort det med deg. 

Anonymkode: 4e4b8...dab

Ekspander  

Jeg har 11 små 🤣🤣

Anonymkode: 53e23...45d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tenke seg til at disse barna har livets rett de og.

Hva med litt dialog?

Anonymkode: a2da4...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 31.1.2025 den 18.39):

Tenke seg til at disse barna har livets rett de og.

Hva med litt dialog?

Anonymkode: a2da4...24c

Ekspander  

Livets rett, ja. Men det er ikke det samme som rett til å delta på absolutt alt når det medfører så mange forferdelige opplevelser for andre barn. Sånne barn kan delta på bursdager i sin egen familie, som kanskje har litt høyere toleranse, vet ikke. Og nå snakker jeg ikke om barn som er "annerledes", jeg snakker om barn som har en adferd som påfører andre barn frykt og ødelegger alle selskaper de deltar i.

Anonymkode: 1d8b9...96e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 17.18):

I dag hadde jeg et ufattelig svakt øyeblikk. Det er en i barnehagen som har bursdag og har levert ut invitasjoner. Ene barnet på avdelingen har ekstremt mye utfordringer, og det har gått hardt utover mitt barn. Jeg var alene i garderoben ved henting og da stjal jeg invitasjonen til dette barnet med utfordringer 😭

Nå sitter jeg selvfølgelig og angrer, og lurer på hvordan jeg skal få lurt invitasjonen med tilbake i barnehagen uten å bli oppdaget.

Anonymkode: 9e8f2...be4

Ekspander  

Stjal du invitasjonen til Elias??? Det er vel ikke første gangen heller, ser det ut som! Fy skam deg! :fy:

https://sosialnytt.com/elias-4-far-ikke-komme-i-barnebursdager-grunnen-han-har-nedsatt-funksjonsevne/

Anonymkode: e198e...6e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vell bare levere den og si at du ikke skjønner hvordan du har klart å få med deg feil barns invitasjon. Jeg hadde ikke reagert på det. Er jo ingen som tenker at andre foreldre med vilje stjeler invitasjoner🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her må TS komme med en oppdatering! 

Hvordan  gav du invitasjonen tilbake? Ble du busted? Hva sa folk? Er du flådd levende av sinte førstegangsforeldre som er medlem av  bursdagspolitiet? 

Ble bursdagen bra? Er dere utstøtt for evig og alltid? 

Anonymkode: 035b6...a9f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...