Gå til innhold

Jeg stjal en bursdagsinvitasjon

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Så slemme enkelte mennesker er. Det er bare nitrist 💔 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 19.06):

Eee håper du kødder nå. Virkelig lavmålt gjort. Kjenner blir skikkelig sint.

Jaggu glad der jeg jobbet ble invitasjon levert til ansatt som igjen delte ut til de foresatte, da viste en at kort ikke forsvandt

Anonymkode: e0528...ccf

Datteren til ts blir mobbet og du ønsker ikke at denne jentungen skal få noen konsekvenser?

Hvorfor er det alltid synd på mobberen og aldri mobbeofferet?

Anonymkode: 7a4e8...2e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Datteren til ts blir mobbet og du ønsker ikke at denne jentungen skal få noen konsekvenser?

Ja, stakkars. Tenk å bli så grovt mobbet av en 3 åring med spesiellebehov, at mor ser seg nødt til å stjele invitasjonen hans? 

Anonymkode: e188f...8c6

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

🤦‍♀️

Anonymkode: 83d2b...329

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, stakkars. Tenk å bli så grovt mobbet av en 3 åring med spesiellebehov, at mor ser seg nødt til å stjele invitasjonen hans? 

At en har "spesielle" behov er ikke det samme som om det er greit å plage andre. Hater detter "Alle skal med"- prinsippet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

At en har "spesielle" behov er ikke det samme som om det er greit å plage andre. Hater detter "Alle skal med"- prinsippet.

Hva med at han er 3-4 år og blir kalt en mobber? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 18.44):

Så heldig du er som har fått et barn uten utfordringer. Hva lærer du barnet ditt om hvordan man skal behandle de som er anderledes?

Ikke rart det er mye mobbing blant barn. Bare se til foreldrene...

Dette!!

Anonymkode: a2da4...24c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 18.44):

Så heldig du er som har fått et barn uten utfordringer. Hva lærer du barnet ditt om hvordan man skal behandle de som er anderledes?

Ikke rart det er mye mobbing blant barn. Bare se til foreldrene...

Jeg er uenig i det TS har gjort, men altså, det finnes faktisk barn som lager helvete for andre barn, og foreldre gjemmer seg bak "utfordringer". At ditt barn har utfordringer, er DITT og utelukkende ditt problem. Det er ikke fripass for barnet å plage andre barn.

Anonymkode: 3a444...b37

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg er uenig i det TS har gjort, men altså, det finnes faktisk barn som lager helvete for andre barn, og foreldre gjemmer seg bak "utfordringer". At ditt barn har utfordringer, er DITT og utelukkende ditt problem. Det er ikke fripass for barnet å plage andre barn.

Men her snakker vi om 3-4 åringer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du blir med i bursdagen ts, eller så må ditt barn la være å gå. Du bestemmer ikke over andres bursdagsfeiring. 

Anonymkode: d540f...c97

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Men her snakker vi om 3-4 åringer. 

Det spiller ingen rolle. Jeg har møtt 3-åringer med begynnende PTSD ut fra det de opplever fra andre barn. Foreldre som deg bagatelliserer virkning av andre barns stygge oppførsel. Dere vil ikke oppdra barna deres, men ønsker å skyve ansvaret for barnets oppførsel over på alle andre. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du blir med i bursdagen ts, eller så må ditt barn la være å gå. Du bestemmer ikke over andres bursdagsfeiring. 

Anonymkode: d540f...c97

Ja, la barn som oppfører seg stygt og plage andre, vinne hver gang. Mens barn som blir plaget, må holde seg hjemme og avstå fra å være sosiale Det blir et finfint samfunn, det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 29.1.2025 den 19.03):

Jeg tenker ikke at TS er den verste her. Hun gjorde noe i affekt og angrer seg. Sånt kan skje innimellom. Det som er ille her er alle rådene hun får om fortsatt å gjemme invitasjonen.  Det er ren ondskap synes jeg, og vitner om lite toleranse.

Barn på 4 år er ikke onde.

Anonymkode: 20913...839

Jo det kan det være. 

Anonymkode: 3324b...307

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ble de som arrangerte bursdag beskyldt for åvholde den som manglet  invitasjon utenfor?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det spiller ingen rolle. Jeg har møtt 3-åringer med begynnende PTSD ut fra det de opplever fra andre barn. Foreldre som deg bagatelliserer virkning av andre barns stygge oppførsel. Dere vil ikke oppdra barna deres, men ønsker å skyve ansvaret for barnets oppførsel over på alle andre. 

Jeg har et helt normalt barn. Midt på treet. Lærer henne at alle ikke er like og at noen har større utfordringer enn andre. 

Ja, la barn som oppfører seg stygt og plage andre, vinne hver gang. Mens barn som blir plaget, må holde seg hjemme og avstå fra å være sosiale Det blir et finfint samfunn, det.

Ts kan la være å invitere dette barnet hjem til seg. Hun har ingen rett til å velge hvem andre foreldre skal invitere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ble de som arrangerte bursdag beskyldt for åvholde den som manglet  invitasjon utenfor?

Dette er nok en trolletråd, men ja. De foreldrene som inviterte til denne 4 årsdagen ville jo fått skylden. Ts satte disse foreldrene i en ekkel posisjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skjerp deg!! En kald mobber? Så skriver du at det er en 3-4 års feiring, det er ikke rart barn mobber da, når de har evt foreldre som deg, det er du som er en kald mobber. SÅ EKKEL 

Anonymkode: 4e4b8...dab

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare pass på hvor dette barnet skal starte på skole ts, og sørg for at ditt barn ikke havner på samme sted.

I mitt barns barnehage var det en gutt som hadde store aggresjonsproblemer, ødela tingene hennes med vilje og slo andre barn så de måtte på legevakten og sy. Heldigvis flyttet de til en annen bydel

Anonymkode: 0901b...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jo det kan det være. 

Enig. Barn kan ha masse dårlige egenskaper avhengig av en rekke forskjellige faktorer.

Anonymkode: 1d8b9...96e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er du lege, psykolog eller psykiater som kan sette slike diagnoser på barn du møter?

Anonymkode: 83d2b...329

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...