Gå til innhold

Jeg stjal en bursdagsinvitasjon

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hæ???

Anonymkode: 3324b...307

Hvorfor skal den ungen være hjemme og ikke den ungen som ble frastjålet invitasjon?

Anonymkode: 21668...961

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvorfor skal den ungen være hjemme og ikke den ungen som ble frastjålet invitasjon?

Anonymkode: 21668...961

Dette er jo ikke ts sitt selskap. Hun kan ikke avinvitere gjester andre har invitert. Hun kan dog bestemme om hennes eget barn skal gå eller ikke.

Anonymkode: e188f...8c6

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det mest lavmåle jeg har lest på aldri så lenge.... Håper virkelig du skammer deg og ikke lærer barnet ditt at dette er måten å håndtere ting på. 

Dersom du ikke vil at barnet ditt skal være i samme selskap, så lar du DITT barn være hjemme.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enkelt for mange å ha gjennomtenkte ord og handlinger bak et tastatur.

Teit gjort, ja.

Svaret på det du lurer på; ta den med tilbake, legg i hylla til barnet. Får du spørsmål, noen ser, så si at det ble med sammen med tingene til ditt barn. Fort gjort når man vil hjem å ikke se alt i sekk og poser 🙂

Anonymkode: 367b7...714

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

🤢 for et moralpoliti vi har her. vedkommende angrer og ønsker råd på hva som skal gjøres, ikke på hvor kjip han/hun er. men kvinneguiden-horden klarer selvsagt ikke å dy seg ...

Anonymkode: 9b32c...93e

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes det er helt forståelig og ok jeg, bare kast invitasjonen og lat som ingenting. Folk har sikkert nok styr pga det barnet uansett, så godt med en pause. Du er en helt egentlig :D 

Anonymkode: 1d8b9...96e

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Synes det er helt forståelig og ok jeg, bare kast invitasjonen og lat som ingenting. Folk har sikkert nok styr pga det barnet uansett, så godt med en pause. Du er en helt egentlig :D 

Heller antihelt,vil jeg si. 

Anonymkode: 6b903...c8f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er jo veldig dumt for det barnet som ble frastjålet invitasjonen.

Anonymkode: e8aaf...98e

Ja, men så fortjent hvis det eneste dette barnet gjør er å plage de andre uansett. Man må få et lite avbrekk innimellom.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ja, men så fortjent hvis det eneste dette barnet gjør er å plage de andre uansett. Man må få et lite avbrekk innimellom.

Hvordan kan en 3-4 åring fortjene å bli holdt utenfor? 

Anonymkode: 83d2b...329

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du tar bad-ass-mom til et nytt nivå ts! 
Må innrømme at jeg lo litt når jeg leste innlegget. Kødder ikke med barnet ditt skjønner jeg. 

Dere som ikke har den bitte lille vesle evnen til å forstå dette har nok aldri vært plaget, ertet eller mobbet, eller opplevd at egne barn har blitt det.

Anonymkode: 3bf10...ea5

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du tar bad-ass-mom til et nytt nivå ts! 
Må innrømme at jeg lo litt når jeg leste innlegget. Kødder ikke med barnet ditt skjønner jeg. 

Dere som ikke har den bitte lille vesle evnen til å forstå dette har nok aldri vært plaget, ertet eller mobbet, eller opplevd at egne barn har blitt det.

Anonymkode: 3bf10...ea5

En av 3 åringene på avdelingen til mitt barn er fæl til å bite. Alle foreldrene har gått sammen om at vi skal utestenge dette barnet og foreldrene fra alle felles aktiviteter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En av 3 åringene på avdelingen til mitt barn er fæl til å bite. Alle foreldrene har gått sammen om at vi skal utestenge dette barnet og foreldrene fra alle felles aktiviteter. 

Haha, du tuller vel? Hvis ikke, lurer jeg på hvor i all verden denne gjengen av idiotforeldre oppholder seg….

Anonymkode: 92bc1...2a0

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå skal jeg for første gang i livet synke til et sinnsykt lavmål, kun for å speile hvor jævlig det du gjorde var. 

Du sier du stjeler en bursdagsinvitasjon fordi du ikke vil at ditt barn skal mobbes og slås, kanskje ungen din er sykt irriterende og håpløs og trenger å slås og settes litt på plass av jevnaldrende, for oppegående foreldre har han åpenbart ikke. Lærer man ikke å oppføre seg hjemme tar samfunnet seg av den biten før eller senere😈

Anonymkode: 5ba8f...e58

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 18.34):

Bare legg den bak skapet eller noe i morgen så finner de den eller ikke, og det er kanskje like greit. Sikkert ikke noe tap om dette barnet ikke kommer😂

Anonymkode: 0901b...1ea

Herlighet for en grusom kommentar. Det føles helt forferdelig å være den eneste som ikke er i en bursdag. Skjemmes over voksne med sånne holdninger.

Anonymkode: 20913...839

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fy faen stygt gjort! Enn om det var noen som stjal invitasjonen til ditt barn?? Fy søren jeg ble kvalm av dette! 

Anonymkode: 98da5...47a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

🤢 for et moralpoliti vi har her. vedkommende angrer og ønsker råd på hva som skal gjøres, ikke på hvor kjip han/hun er. men kvinneguiden-horden klarer selvsagt ikke å dy seg ...

Anonymkode: 9b32c...93e

Hold kjeft! Klart vi reagerer på at hun i det hele tatt gjorde noe sånt!

Anonymkode: 98da5...47a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg tenker ikke at TS er den verste her. Hun gjorde noe i affekt og angrer seg. Sånt kan skje innimellom. Det som er ille her er alle rådene hun får om fortsatt å gjemme invitasjonen.  Det er ren ondskap synes jeg, og vitner om lite toleranse.

Barn på 4 år er ikke onde.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Herlighet for en grusom kommentar. Det føles helt forferdelig å være den eneste som ikke er i en bursdag. Skjemmes over voksne med sånne holdninger.

Da må man være snill og grei da, så får man komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herregud, gutten er 3-4 år.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han fikk jo komme. Ts stjal invitasjonen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...