Gå til innhold

Jeg stjal en bursdagsinvitasjon

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I dag hadde jeg et ufattelig svakt øyeblikk. Det er en i barnehagen som har bursdag og har levert ut invitasjoner. Ene barnet på avdelingen har ekstremt mye utfordringer, og det har gått hardt utover mitt barn. Jeg var alene i garderoben ved henting og da stjal jeg invitasjonen til dette barnet med utfordringer 😭

Nå sitter jeg selvfølgelig og angrer, og lurer på hvordan jeg skal få lurt invitasjonen med tilbake i barnehagen uten å bli oppdaget.

Anonymkode: 9e8f2...be4

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hæ? Ditt barn er bedt i en bursdag..og du stjeler er annet barn invitasjon for at du mener dette barnet gjør ting vanskeligere for ditt barn????

• Liker 12
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er vel bare å legge den tilbake.

Anonymkode: cd682...0a5

• Liker 42
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ta det med tilbake i morgen og si at det ble med ved en feil. Så enkelt er det. Eller at du klarer å legge det tilbake på et vis, sånn at ingen merker det. 

Anonymkode: 0264d...f64

• Liker 41
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du er voksen nok, så drar du ned til barnehagen i morgen og forklarer til personalet at du har stjelt invitasjonen.

Anonymkode: e50c1...6bc

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva faen

Anonymkode: 80ffa...98e

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Lur den unna benken eller noe sånt. 
sånn at de finner den når bursdagen har vært. De som inviterer vil nok takke deg :) :) 

Anonymkode: a8ffb...cc1

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
mommyaka skrev (3 minutter siden):

Hæ? Ditt barn er bedt i en bursdag..og du stjeler er annet barn invitasjon for at du mener dette barnet gjør ting vanskeligere for ditt barn????

Hadde et innfall der jeg ikke ønsket at dette barnet skulle komme i bursdagen. Som sagt, så innser jeg jo at dette er feil og angrer meg 

• Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde et innfall der jeg ikke ønsket at dette barnet skulle komme i bursdagen. Som sagt, så innser jeg jo at dette er feil og angrer meg 

Herregud... skikkelig dårlig innfall. Stakkars barn som nå tror den ikke var blitt invitert.

Du får heller holde ditt barn hjemme da vettu og fortelle at mamma ikke liker et annet barn 

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis du er voksen nok, så drar du ned til barnehagen i morgen og forklarer til personalet at du har stjelt invitasjonen.

Anonymkode: e50c1...6bc

Tidenes dårligste råd🙄

Anonymkode: 600b4...2be

• Liker 20
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg leverte ut invitasjoner i barnehagen idag. Fy fader og utrolig simpelt gjort av deg. Er en grunn jeg sender invitasjon på sms i tillegg. Bare legg den tilbake imorgen. 

Anonymkode: d540f...c97

• Liker 6
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Bare legg den bak skapet eller noe i morgen så finner de den eller ikke, og det er kanskje like greit. Sikkert ikke noe tap om dette barnet ikke kommer😂

Anonymkode: 0901b...1ea

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
mommyaka skrev (3 minutter siden):

Herregud... skikkelig dårlig innfall. Stakkars barn som nå tror den ikke var blitt invitert.

Du får heller holde ditt barn hjemme da vettu og fortelle at mamma ikke liker et annet barn 

Invitasjonen har lagt der siden før helgen, ungen vet nok ingenting om dette selskapet.

Det er vanskelig å stå i en situasjon når ungen min blir slått og regelrett mobbet av et barn uten noe grensesetting. 

• Liker 4
  • Hjerte 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Invitasjonen har lagt der siden før helgen, ungen vet nok ingenting om dette selskapet.

Det er vanskelig å stå i en situasjon når ungen min blir slått og regelrett mobbet av et barn uten noe grensesetting. 

Da får du være tilstede på selskapet da.

Anonymkode: f22be...7d6

• Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ta det med i morgen, og legg det i hylla. Hvis noen ser deg, så sier du "vi fikk visst med oss Arnes invitasjon i går vi".
Hvis det ikke står navn på så kan du evt. gi den til en ansatt og si "vi hadde to invitasjoner i sekken i går, kanskje det var noen som manglet?"

Anonymkode: e27f2...101

- vi fikk visst med oss Arnes invitasjon i går vi

- Oj, er det deg, dette leste jeg om på kvinneguiden i går ja, og vi var skråsikre på at det var en trolletråd. Så feil kan man ta! :)   

Anonymkode: 8c35c...c19

• Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har du tatt det opp med barnehagen? Med forldre?

Du får være med i bursdag eller holde barnet hjemme 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De fleste som inviterer sender sms istedenfor eller i tillegg til en fysisk invitasjon. Legg den forsiktig tilbake. Ikke si noe. Dette bør du for all tid holde for deg selv. 

Anonymkode: b9c6a...693

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så heldig du er som har fått et barn uten utfordringer. Hva lærer du barnet ditt om hvordan man skal behandle de som er anderledes?

Ikke rart det er mye mobbing blant barn. Bare se til foreldrene...

Anonymkode: e188f...8c6

• Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...