AnonymBruker Skrevet 28. januar #1 Del Skrevet 28. januar Hei ☺️ Hvilket navn syns dere står best som andre navn til Emilie? (skal ikke brukes i dagligtale): Emilie Christin (Christine/a) Emilie Martine Emilie Sofie/Sophie Emilie Louise Emilie Christin vil eventuelt være en oppkalling etter farmoren i Sverige, så derfor står dette navnet ganske sterkt, men vi liker alle alternativene veldig godt. Syns derfor det er vanskelig å ta en endelig avgjørelse 😅 Anonymkode: b6934...1e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #2 Del Skrevet 28. januar Emilie Louise ble litt tungekrøll for min del. Emilie Chrisin føltes avkortet ut, jeg ville definitivt slengt på en E eller en a. både Emilie Sofie og Emilie Martine var en fin kombinasjon. Fordi Sofie er et veldig vanlig mellomnavn, så ville jeg personlig Valgt Martine Anonymkode: 91974...a13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #3 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Emilie Louise ble litt tungekrøll for min del. Emilie Chrisin føltes avkortet ut, jeg ville definitivt slengt på en E eller en a. både Emilie Sofie og Emilie Martine var en fin kombinasjon. Fordi Sofie er et veldig vanlig mellomnavn, så ville jeg personlig Valgt Martine Anonymkode: 91974...a13 Jeg kjenner forøvrig en som heter Christin som navn be to, og hun irriterer seg grønn over at folk ikke klarer å uttale navnet hennes korrekt. Alle sier ChriSTIN, altså ikke christiiiiiin, slik hun vil det skal uttales. Hun skulle ønske hun hadde et enstavelses navn som første fornavn, hun mener det da hadde vært mer naturlig å få frem den riktige uttalelsen, f.eks Linn Christin istedenfor Eva ChrISTIN. Anonymkode: 91974...a13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #4 Del Skrevet 28. januar Hva med Emma Emilie Synes det er veldig fint. Anonymkode: 98ef3...367 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #5 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hei ☺️ Hvilket navn syns dere står best som andre navn til Emilie? (skal ikke brukes i dagligtale): Emilie Christin (Christine/a) Emilie Martine Emilie Sofie/Sophie Emilie Louise Emilie Christin vil eventuelt være en oppkalling etter farmoren i Sverige, så derfor står dette navnet ganske sterkt, men vi liker alle alternativene veldig godt. Syns derfor det er vanskelig å ta en endelig avgjørelse 😅 Anonymkode: b6934...1e9 Ingen av delene. Hvis du på liv og død skal ha dobbeltnavn så bør du finne noe bedre. Anonymkode: 8ca89...c42 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helikopter Skrevet 28. januar #6 Del Skrevet 28. januar Emilie Moa Emilie Liva Emilie Emmeline Emilie Evelina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #7 Del Skrevet 28. januar Ingen Anonymkode: 275a9...4f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #8 Del Skrevet 28. januar Alle navnene over høres veldig tungvinne ut. Eventuelt Emilie Christin der Christin uttales med lang i, men, siden navnet kan uttales på forskjellige måter, er det greit å presisere uttalen til navnet. Anonymkode: 7f014...898 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #9 Del Skrevet 28. januar Snu på det heller Emilie passer best alene eller som mellomnavn eks Sara Emilie, Sandra Emilie osv Anonymkode: 28b7b...e8f 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #10 Del Skrevet 28. januar Ingen. Emilie er et navn som står best alene. 4 stavelsesnavn som hovednavn med mellomnavn i tillegg, syns jeg bare blir voldsomt. Anonymkode: dbbe3...4b9 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #11 Del Skrevet 28. januar Skjønner at dere ikke spør om dette, men jeg må bare si det.. Barn med dobbeltnavn sliter ofte med at folk glemmer hva barnet heter. Det er så tungvindt. Hvis jeg møter er barn med dobbeltnavn (spes så tungt som Emilie) så kommer jeg garantert til å glemme navnet på ungen. Hvorfor ikke bare spare ungen den byrden og gi den ett navn? Det holder i massevis. Anonymkode: 16750...7f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #12 Del Skrevet 28. januar Tusen takk for svar! Setter pris på alle innspill. Vil bare presisere at hun KUN vil bruke navnet Emilie, men ha et navn nr to, fordi store bror også har det 😅 Anonymkode: b6934...1e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #13 Del Skrevet 28. januar Emilie burde heller være navn nr 2 eller 3. Karine Emilie Lea Emilie Anne Emilie Olava Emilie Christin med C er uvanlig. Hadde fått for Christina eller Kristine. Anonymkode: a8d10...47d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 28. januar #14 Del Skrevet 28. januar Hvorfor skal barn ha 2 navn når de ikke skal brukes? Selv ble jeg døpt, eks: "Marit Johanne" og det brukte foreldre og familie da jeg var liten. Da jeg begynte på skolen, så ble kun Marit brukt og sånn har det fortsatt til voksen alder. Selv om broren fikk 2 navn, trenger dere ikke fortsette mwd det vel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #15 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tusen takk for svar! Setter pris på alle innspill. Vil bare presisere at hun KUN vil bruke navnet Emilie, men ha et navn nr to, fordi store bror også har det 😅 Anonymkode: b6934...1e9 Hva er vitsen med det, med mindre hensikten er å oppkalle henne etter noen spesielle? Hvis jeg skulle hett Katharina Angelica bare "fordi", men jeg aldri skulle bruke Angelica, så syns jeg bare det er rart. Anonymkode: dbbe3...4b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #16 Del Skrevet 28. januar Emilie Susanne Emilie Amanda Emilie Katinka Rytmen fungerer bedre når også andre fornavn har samme antall stavelser, men siden det er tre tunge stavelser i Emilie kan tre i neste navn funke. Ville ikke gått for begge disse navnene i daglig bruk, riktignok. Det blir tungt å si og Emilie står fint alene. Anonymkode: f4efa...3a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #17 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er vitsen med det, med mindre hensikten er å oppkalle henne etter noen spesielle? Hvis jeg skulle hett Katharina Angelica bare "fordi", men jeg aldri skulle bruke Angelica, så syns jeg bare det er rart. Anonymkode: dbbe3...4b9 Det var vel ikke det HI spurte om? Hun mener åpenbart noe helt annet enn deg her. Anonymkode: f4efa...3a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #18 Del Skrevet 28. januar Ai, det blir 7-8 stavelser TS! Enten bare Emilie eller så må du sette det sist. Da er det flott med to-stavelsesnavn foran. Anonymkode: 70948...771 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #19 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Emilie Susanne Emilie Amanda Emilie Katinka Rytmen fungerer bedre når også andre fornavn har samme antall stavelser, men siden det er tre tunge stavelser i Emilie kan tre i neste navn funke. Ville ikke gått for begge disse navnene i daglig bruk, riktignok. Det blir tungt å si og Emilie står fint alene. Anonymkode: f4efa...3a2 Emilie har 4 stavelser. Skal man ha mellomnavn til Emilie, så bør man gå for 2, maks stavelser. Emilie Kristin Emilie Louise Emilie Aurora Men jeg står fast ved at Emilie bør få stå for seg selv. Hadde jeg måttet ha 2 navn, Emilie Louise. To myke navn ute r´er. Anonymkode: dbbe3...4b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #20 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det var vel ikke det HI spurte om? Hun mener åpenbart noe helt annet enn deg her. Anonymkode: f4efa...3a2 Som resten av folket i tråden... Anonymkode: dbbe3...4b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå