AnonymBruker Skrevet 28. januar #1 Skrevet 28. januar Jeg har nettopp blitt arbeidsledig (blitt sagt opp grunnet forhold i virksomheten, så ikke min feil) og får da dagpenger. Har fått vedtak fra NAV på 104 uker og beskjed om at jeg klarer meg selv. Hvor lenge kan jeg gå arbeidsledig før NAV setter inn tiltak? Noen som har erfaring? Jeg har en ganske spesifikk, høy utdannelse og bor i nærheten av Oslo. Jeg har en psykisk diagnose (som NAV er informert om) som gjør at jeg ikke kan ha jobber med direkte kundekontakt, og det snevrer jo inn mulighetene en del. Jeg i tillegg overkvalifisert til typ lager-jobber og de vet jeg kommer til å slutte med en gang jeg får en relevant jobb, og vil derfor ikke ansette meg. Anonymkode: 04107...8a1
AnonymBruker Skrevet 28. januar #2 Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har nettopp blitt arbeidsledig (blitt sagt opp grunnet forhold i virksomheten, så ikke min feil) og får da dagpenger. Har fått vedtak fra NAV på 104 uker og beskjed om at jeg klarer meg selv. Hvor lenge kan jeg gå arbeidsledig før NAV setter inn tiltak? Noen som har erfaring? Jeg har en ganske spesifikk, høy utdannelse og bor i nærheten av Oslo. Jeg har en psykisk diagnose (som NAV er informert om) som gjør at jeg ikke kan ha jobber med direkte kundekontakt, og det snevrer jo inn mulighetene en del. Jeg i tillegg overkvalifisert til typ lager-jobber og de vet jeg kommer til å slutte med en gang jeg får en relevant jobb, og vil derfor ikke ansette meg. Anonymkode: 04107...8a1 Jeg fikk en melding på nav etter fem måneder. En ganske standard om ulike tips til jobbsøkingen. Anonymkode: 19746...bc0
AnonymBruker Skrevet 28. januar #3 Skrevet 28. januar Hva legger du i "tiltak"? At du får bistand til å få deg en ny jobb? Anonymkode: 8cd9d...a1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå