Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp blitt arbeidsledig (blitt sagt opp grunnet forhold i virksomheten, så ikke min feil) og får da dagpenger. Har fått vedtak fra NAV på 104 uker og beskjed om at jeg klarer meg selv.

Hvor lenge kan jeg gå arbeidsledig før NAV setter inn tiltak? Noen som har erfaring?

Jeg har en ganske spesifikk, høy utdannelse og bor i nærheten av Oslo. Jeg har en psykisk diagnose (som NAV er informert om) som gjør at jeg ikke kan ha jobber med direkte kundekontakt, og det snevrer jo inn mulighetene en del. Jeg i tillegg overkvalifisert til typ lager-jobber og de vet jeg kommer til å slutte med en gang jeg får en relevant jobb, og vil derfor ikke ansette meg.

Anonymkode: 04107...8a1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har nettopp blitt arbeidsledig (blitt sagt opp grunnet forhold i virksomheten, så ikke min feil) og får da dagpenger. Har fått vedtak fra NAV på 104 uker og beskjed om at jeg klarer meg selv.

Hvor lenge kan jeg gå arbeidsledig før NAV setter inn tiltak? Noen som har erfaring?

Jeg har en ganske spesifikk, høy utdannelse og bor i nærheten av Oslo. Jeg har en psykisk diagnose (som NAV er informert om) som gjør at jeg ikke kan ha jobber med direkte kundekontakt, og det snevrer jo inn mulighetene en del. Jeg i tillegg overkvalifisert til typ lager-jobber og de vet jeg kommer til å slutte med en gang jeg får en relevant jobb, og vil derfor ikke ansette meg.

Anonymkode: 04107...8a1

Jeg fikk en melding på nav etter fem måneder. En ganske standard om ulike tips til jobbsøkingen. 

Anonymkode: 19746...bc0

AnonymBruker
Skrevet

Hva legger du i "tiltak"? At du får bistand til å få deg en ny jobb?

Anonymkode: 8cd9d...a1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...