AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:43 #1 Del Skrevet tirsdag kl 16:43 Hei! Hadde egguttak forrige tirsdag (7 dager siden). Dagen etter hadde jeg så ille smerter at jeg ikke klarte gå. Men det gav seg etter 2 dager så har ikke smerter nå, dette i tillegg til at jeg ble veldig oppblåst og er det fortsatt. Jeg hadde innsett for 2 dager siden med det eneste egget som klarte seg. Er det vanlig å være så oppblåst? Ser ut som jeg er 4 mnd på vei allerede.. bruker også cyclogest x2 hver dag. Anonymkode: 6cb5e...1be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisegikkpåskolen Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Cyclones gjorde meg veldig oppblåst og ga meg også forstoppelse. Ble mye bedre etter jeg sluttet med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Lisegikkpåskolen skrev (4 timer siden): Cyclones gjorde meg veldig oppblåst og ga meg også forstoppelse. Ble mye bedre etter jeg sluttet med det. Ble oppblåst rett etter egguttak, men cyclogest gjør det vel sikkert ikke noe bedre? Er like ille enda også.. -ts Anonymkode: 6cb5e...1be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisegikkpåskolen Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Jeg var også oppblåst etter egguttak, men det verste ga seg vel etter noen dager. Om du er bekymret så ville jeg hørt med klinikken du er på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Lisegikkpåskolen skrev (36 minutter siden): Jeg var også oppblåst etter egguttak, men det verste ga seg vel etter noen dager. Om du er bekymret så ville jeg hørt med klinikken du er på. Har ikke noe spesielt vondt lengre, men som sagt litt oppblåst og kanskje litt ubehag. Tenkte bare på når dette ville gi seg 🤔 Anonymkode: 6cb5e...1be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Jeg ble også veldig stinn og dårlig av cyclogest i starten. Tror det gikk nærmere 10 dager så snudde det. Jeg har lest at det er veldig vanlig at cyclogest i starten gjør symptomene du allerede har etter medisinene for uttak verre, men så vender kroppen seg mer til det og du blir bedre. Når kroppen har vendt seg til det vil det i stede kunne minste symptomene på oversitumlering og østrogendominans. Anonymkode: d283d...3ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå