Gå til innhold

Hvordan kan jeg «spice» opp stemningen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Meg (mann) og min samboer (kvinne) skal ha en date night hjemme nå på fredag der vi skal bare kose oss med god mat, bli godt brisen og se på film/serie. Vi skal selvfølgelig pynte oss litt også.

Vi liker å pule, og vi puler ofte, men vi begge to er kanskje ikke de beste med foreplay som går litt «sakte». Jeg ønsker å utfordre meg selv den kvelden og vil prøve å spice litt ting opp sakte og sikkert. Noen tips og råd fra dere kvinner om hva dere liker? :) Takk!

Anonymkode: 09d32...ea3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan bare snakke for meg selv, men du hadde kommet langt bare med å droppe ordet "pule".

Ellers liker jeg at stemningen bygges opp via flørt, kjærtegn, at vi går uten undertøy, at han småbiter i brystene mine når vi lager mat sammen, at han pirrer meg ved å vise meg at han er kåt på meg med blikket og en deilig glinsende erigert penis som han gjerne kan smårunke litt menst han ser på meg. 

Rett og slett få meg til å føle meg som hans ALT.

Anonymkode: 5abb3...9ce

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Meg (mann) og min samboer (kvinne) skal ha en date night hjemme nå på fredag der vi skal bare kose oss med god mat, bli godt brisen og se på film/serie. Vi skal selvfølgelig pynte oss litt også.

Vi liker å pule, og vi puler ofte, men vi begge to er kanskje ikke de beste med foreplay som går litt «sakte». Jeg ønsker å utfordre meg selv den kvelden og vil prøve å spice litt ting opp sakte og sikkert. Noen tips og råd fra dere kvinner om hva dere liker? :) Takk!

Anonymkode: 09d32...ea3

Sanselek uten tvil! Veksle mellom det som er mykt, lett eller fast berøring. Det øker følsomheten. 

Du kan feks bruke fjær, pensler, lær, frukt.

Bruk god tid til å pirre henne ved å stryke med fjorlette bevegelser over erogene soner på kroppen hennes, mens hun har bind foran øynene. Ha det varmt i rommet, levende lys, sørg for at det lukter godt og noe sexy musikk. God og lun stemning gir ofte en veldig god opplevelse.

Lykke til 😉

Endret av Irak
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...