AnonymBruker Skrevet 28. januar #1 Skrevet 28. januar Jeg har positiv eggløsningstest etter fristen. Eller altså teststreken er nesten lite sterk som kontrollstreken innenfor tiden, og når testen er tørka så er teststreken mye sterkere enn kontrollstreken.!! Betyr det at eggløsning er nær? Anonymkode: ab1e1...9a1
AnonymBruker Skrevet 28. januar #3 Skrevet 28. januar mommyaka skrev (1 time siden): Hvor lang tid etter testen leste du den? 15 min Anonymkode: ab1e1...9a1
mommyaka Skrevet 28. januar #4 Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): 15 min Anonymkode: ab1e1...9a1 Da er den ikke gyldig. Ta ny og les før fristen
AnonymBruker Skrevet 28. januar #5 Skrevet 28. januar mommyaka skrev (19 minutter siden): Da er den ikke gyldig. Ta ny og les før fristen Da foreslår jeg at du leser en gang til Anonymkode: ab1e1...9a1
mommyaka Skrevet 28. januar #6 Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da foreslår jeg at du leser en gang til Anonymkode: ab1e1...9a1 Hva da? Leste testen etter 15 min
AnonymBruker Skrevet 28. januar #7 Skrevet 28. januar mommyaka skrev (2 timer siden): Hva da? Leste testen etter 15 min Les hovedinnlegget Anonymkode: ab1e1...9a1
mommyaka Skrevet 28. januar #8 Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Les hovedinnlegget Anonymkode: ab1e1...9a1 Ja ts har lest etter tidsfristen..altså den er ikke gyldig
AnonymBruker Skrevet 29. januar #9 Skrevet 29. januar Eggløsningstester eller graviditetstester gir kun gyldig svar innen for fristen for det gitte testmerket. Tiden varierer fra merke til merke så viktig å forholde seg til hva det enkelte merket sier. Svar avlest etter angitt tid er ikke gyldig. Dette står også i de fleste bruksanvisninger. Anonymkode: 1ec08...f31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå