AnonymBruker Skrevet 28. januar #1 Skrevet 28. januar Noen som kan anbefale tusjer til fargelegging. Til 13 åring. Har prøvd en boks fra rusta med to tupper, 60 stk i boksen, men de tørker/blir brukt opp fort. Anonymkode: e1226...693
AnonymBruker Skrevet 29. januar #2 Skrevet 29. januar Jeg vil helst anbefale gode fargeblyanter, men om det skal være tusj er Winston & Newton pro marker veldig fine. Anonymkode: 10c56...741 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar #3 Skrevet 29. januar Om du er ute etter noe til en ok pris, så følg med på når bokhandler har på tilbud. Ark her i byen har hatt 40 % på fargeleggingsbøker og utstyr som tusjer og fargeblyanter flere ganger i løpet av året føler jeg? De pleier å være ok kvalitet. Anonymkode: 5f408...035
AnonymBruker Skrevet 1. februar #4 Skrevet 1. februar Hvis 13-åringen er seriøst om fargelegging, så ville jeg gått for Winsor & Newton Promarkers. De er litt dyre, sett i forhold til billige tusjer, men de er av god kvalitet, og man kan få kjøpt veldig mange farger individuelt, man trenger ikke å kjøpe en hel pakke om gangen, så når én tusj går tom, så kan man bare kjøpe én ny tusj istedenfor en hel pakke. De er alkoholbaserte, noe som mange trakter etter for å få jevne farger, og gode muligheter for å lage fine overganger mellom to farger. De blør gjennom det meste av papir, men på for eksempel Lyreco (gamle Staples) kan du få kjøpt pakker med tykt, glatt papir som er veldig godt med sånne type tusjer. Jeg anbefaler HP ColorChoice 200gsm. Anonymkode: 3b0a3...a5d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå