AnonymBruker Skrevet 28. januar #1 Del Skrevet 28. januar Reiser fra en europeisk storby til en europeisk ganske stor by. Trenger å ha ett kolli innsjekket bagasje, som da må hentes og sjekkes inn igjen. Kan jeg satse på at tre timer er nok, eller bør jeg velge en dag hvor det blir hele seks-åtte timer mellom flightene? Anonymkode: a74c8...6ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #2 Del Skrevet 28. januar Nei. Du har god tid ja. 3 timer er mer en nok Anonymkode: 53a15...9d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #3 Del Skrevet 28. januar 3 timer er god nok tid🙂 Hilsen reiserådgiver Anonymkode: 03f7a...45f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #4 Del Skrevet 28. januar Det er stor forskjell mellom de ulike flyplassene, og også om du reiser i høysesongen eller ikke... Anonymkode: 57111...840 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aristoteles Skrevet 28. januar #5 Del Skrevet 28. januar I utgangspunktet er tre timer mer enn nok. Trøbbelet kommer om ditt første fly blir mye forsinket. Antar du har bestilt i to omganger siden du må hente ut bagasjen ved flybytte, og om du ikke rekker det fordi det første flyet ble forsinket, så har ingen ansvar for noe - andre enn deg selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #6 Del Skrevet 28. januar Hvorfor har du ikke sammenhengende flight? Det er alltid en risiko. Anonymkode: ebc99...11f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #7 Del Skrevet 28. januar Kommer veldig an på hvilken flyplass. Noen steder er det flere terminaler der man må busses mellom. Kommer også an på hvor enkelt det er å komme videre hvis man ikke rekker det opprinnelige flyet. Men sånn generelt liker jeg dårlig å ha under to timer. Anonymkode: fc44a...46c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #8 Del Skrevet 28. januar Kommer an på flyplassen, hvilken dag, hvilket selskap og hvilket klokkeslett og hvor viktig turen er🤷🏼♀️ men jeg hadde vært fornøyd med 3 timer i 90% av tilfellene. Anonymkode: f6a4f...7a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #9 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hvorfor har du ikke sammenhengende flight? Det er alltid en risiko. Anonymkode: ebc99...11f Det er rett og slett ikke mulig på denne ruten. Er ikke slik at jeg har valgt flybytte for moro skyld... Anonymkode: a74c8...6ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #10 Del Skrevet 28. januar Takk for svar! Dette er ikke en av de mest populære flyplassene i Europa, og virker ikke som om det er veldig store forhold der. Anonymkode: a74c8...6ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #11 Del Skrevet 28. januar Hvilken flyplass er det snakk om? Anonymkode: 11aa7...879 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #12 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er rett og slett ikke mulig på denne ruten. Er ikke slik at jeg har valgt flybytte for moro skyld... Anonymkode: a74c8...6ee Det er mulig så godt som alle ruter i Europa. Alliansene dekker det mellom seg. Del gjerne ruten. Anonymkode: ebc99...11f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #13 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er rett og slett ikke mulig på denne ruten. Er ikke slik at jeg har valgt flybytte for moro skyld... Anonymkode: a74c8...6ee Selv om man bytter fly er det vanlige at bagasjen sjekkes inn for hele reisen og så tenker man ikke mer på den før man er framme på siste flyplass. Anonymkode: 443fe...fa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #14 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er mulig så godt som alle ruter i Europa. Alliansene dekker det mellom seg. Del gjerne ruten. Anonymkode: ebc99...11f Det kan vel hende Ts skal ut av Europa,eller ut av fastlandet Selv tar jeg ofte flybytte fordi det blir billigere Anonymkode: 6d41f...41b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #15 Del Skrevet 28. januar Aristoteles skrev (56 minutter siden): I utgangspunktet er tre timer mer enn nok. Trøbbelet kommer om ditt første fly blir mye forsinket. Antar du har bestilt i to omganger siden du må hente ut bagasjen ved flybytte, og om du ikke rekker det fordi det første flyet ble forsinket, så har ingen ansvar for noe - andre enn deg selv. Slike tilfeller dekkes som regel av reiseforsikringa. Jeg reiser ofte med flybytte uten gjennomgående billett. Har jeg tilstrekkelig tid mellom flyene, altså iht. vilkårene i min reiseforsikring, vil jeg få dekket utgiftene for innhenting av reiserute. Anonymkode: 85ac3...80b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #16 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det kan vel hende Ts skal ut av Europa,eller ut av fastlandet Selv tar jeg ofte flybytte fordi det blir billigere Anonymkode: 6d41f...41b Det er jo ikke flybyttet vi stusser på, men at TS må få ut bagasjen og sjekke den inn på neste fly. Anonymkode: 443fe...fa3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reiseglad Skrevet 29. januar #17 Del Skrevet 29. januar Den tregeste flyplassen i Europa er vel CDG, Paris - er i allefall min erfaring. De andre større hubene er helt ok. Tre timer er helt innenfor, og som det står over her, når du har beregnet god tid og du misser neste, så dekker oftest reiseforsikringen ny flyging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #18 Del Skrevet 29. januar Vanskelig å gi råd når en ikke vet flyplassene Anonymkode: 1f407...97c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå