AnonymBruker Skrevet 28. januar #1 Skrevet 28. januar Jeg går på DPS og fikk resept på antidepressiver fra en lege der. Jeg kommer til å gå tom før neste psykologtime. Kan fastlegen min fornye resepten? Eller er det meningen at jeg ringer DPS og spør de om å fornye den? Anonymkode: b0f9c...e00
AnonymBruker Skrevet 28. januar #2 Skrevet 28. januar Dersom fastlegen din har fått epikrise/notat fra DPS, kan han/hun like gjerne skrive det ut Anonymkode: 808de...bda
AnonymBruker Skrevet 28. januar #3 Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dersom fastlegen din har fått epikrise/notat fra DPS, kan han/hun like gjerne skrive det ut Anonymkode: 808de...bda Takk! TS Anonymkode: b0f9c...e00
AnonymBruker Skrevet 28. januar #4 Skrevet 28. januar Det ligger jo inne i reseptformidleren, så ingen problem. Antidepressiva er ikke akkurat medisiner som bare gis for en liten periode.. Bare trykk på forny resept på Helsenorge 👍 Anonymkode: 3dfe8...b20
AnonymBruker Skrevet 28. januar #5 Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det ligger jo inne i reseptformidleren, så ingen problem. Antidepressiva er ikke akkurat medisiner som bare gis for en liten periode.. Bare trykk på forny resept på Helsenorge 👍 Anonymkode: 3dfe8...b20 Takk. Når jeg prøver å fornye resepten kan jeg kun sende den til fastlegen. Så jeg var usikker på om fastlegen kunne fornye når hun ikke har skrevet noen resepter til meg tidligere og kanskje heller ikke var klar over at jeg gikk på antidepressiver. Men jeg trykker forny nå og ser hva som skjer. Så kan jeg heller ringe DPS om jeg ikke får ny resept av fastlegen. TS Anonymkode: b0f9c...e00
AnonymBruker Skrevet 28. januar #6 Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg går på DPS og fikk resept på antidepressiver fra en lege der. Jeg kommer til å gå tom før neste psykologtime. Kan fastlegen min fornye resepten? Eller er det meningen at jeg ringer DPS og spør de om å fornye den? Anonymkode: b0f9c...e00 Gå inn i reseptformidleren og trykk på fornye resept. Da får den som har skrevet resepten opp varsel. Det er lett for alle å regne ut når du hentet resepten og hvor lenge du har av legemiddelet ditt. Da er det opplagt at du trenger ny resept. Anonymkode: 3038d...6fc
Grüner Skrevet 28. januar #7 Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg går på DPS og fikk resept på antidepressiver fra en lege der. Jeg kommer til å gå tom før neste psykologtime. Kan fastlegen min fornye resepten? Eller er det meningen at jeg ringer DPS og spør de om å fornye den? Anonymkode: b0f9c...e00 Det kan fastlegen gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå