AnonymBruker Skrevet 28. januar #1 Del Skrevet 28. januar Når fikk dere 1-2, 2-3 og 3+ på clearblue? Anonymkode: aabe6...ef3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #2 Del Skrevet 28. januar Testet ikke med digital før jeg var 12 dpo og fikk da 2-3. Fikk 3+ da jeg var 5+2 Anonymkode: 0402f...a7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #3 Del Skrevet 28. januar Tok ikke test før jeg var 8 uker på vei, da var det 3+☺️ Anonymkode: e59d0...c91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #4 Del Skrevet 28. januar Tok test når symptomene kom. Da sto det 3+. Anonymkode: 64c0e...b96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #5 Del Skrevet 28. januar Fikk 2-3 uker 15 dpo, testet ikke før. 3+ fikk jeg 5+1, testet ikke med cb i mellomtiden. Brukte strimmeltester utenom, og der var teststreken sterkere enn kontrollstreken 4+6. Anonymkode: 1571d...401 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå