Mokka Skrevet 6. mars 2006 #1 Skrevet 6. mars 2006 Hvordan skal man utføre en korekte push ups? Tenkte i forhold til fysiske krav. Hvor langt skal man gå ned med brystet. Skal brystet berøre bakken?
Gjest camillo Skrevet 6. mars 2006 #2 Skrevet 6. mars 2006 Ja, brystet SKAL berøre bakken. Har du store pupper er det per def. juks.
Gjest Jalileh Skrevet 7. mars 2006 #3 Skrevet 7. mars 2006 Ja, brystet SKAL berøre bakken. Har du store pupper er det per def. juks. ←
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2006 #4 Skrevet 7. mars 2006 Alltid lært at det skal være akkurat plass til en knyttneve mellom brystbeinet og gulvet jeg.. Både på vdg (gym) og da jeg trente til militæret..
Gjest camillo Skrevet 7. mars 2006 #5 Skrevet 7. mars 2006 Alltid lært at det skal være akkurat plass til en knyttneve mellom brystbeinet og gulvet jeg.. Både på vdg (gym) og da jeg trente til militæret.. ← I Forsvaret skal det ikke være en knyttneve mellom brystet og gulvet. Der legger man en FLAT hånd på gulvet, og for hver gang man kjenner brystet komme godt borti hånda, telles èn repetisjon.
Gjest Coolaid Skrevet 7. mars 2006 #6 Skrevet 7. mars 2006 Sjekk ut denne linken: http://www.exrx.net/WeightExercises/Pector...l/WtPushup.html Her kan du se hvordan det gjøres. Husk å variere mellom hvor langt du holder armene fra hverandre, jo tettere grep jo mer tar det på triceps, jo lengre fra tar det mer på brystet. Tren begge deler så blir du super sterk.... Husk å se framover, ikke ned i bakken når du utfører øvelsen.
Mysti Skrevet 9. mars 2006 #7 Skrevet 9. mars 2006 Husk å se framover, ikke ned i bakken når du utfører øvelsen. ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå