Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2002 #1 Skrevet 18. november 2002 hei! vi skal ha badtaste party på skolen, noen som vet om noe å ta på seg?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 18. november 2002 #2 Skrevet 18. november 2002 Alt fra 80- tallet er jo brukbart. Milla
Gjest Virvel Skrevet 18. november 2002 #3 Skrevet 18. november 2002 Det er ikke nødvendig med stygge klær, du kan jo bare ta på deg noe som absolutt ikke passer sammen. Ellers kan det jo hende at en eller annen gammel tante har noe innerst i skapet...
Gjest Zalomine Skrevet 18. november 2002 #4 Skrevet 18. november 2002 skulle til å svare "vant premien for beste antrekk i slikt selskap engang" men kom i siste liten på at det var "oldisparty" ikke bad taste. Uansett, det jeg hadde på meg var en kjole farmor hadde på loftet fra da hun var ung... Men til bad taste... 80-tallet, og 70-tallet, ja selv deler av 90-tallet anses som litt bad taste nå. Bland disse, det må bli bra vet du
Gjest Lea Skrevet 18. november 2002 #5 Skrevet 18. november 2002 Ta deg en tur på Fretex eller loppemarked. Velg gjerne plagg fra forskjellige perioder og i farger som ikke matcher. (Slik som flere her har nevnt) Mønstre er også flott å sette sammen. Ruter, striper, blomster og prikker i en salig blanding. Bad Taste er kjempegøy!!
WIKingen Skrevet 18. november 2002 #6 Skrevet 18. november 2002 Jeg kan bare si en ting jeg. Ta frem en hundrings eller spør mamma etter en liten hundrings. Så tar du turen ned til Fretex, spør en av de koselige damene som jobber der. Du sier hva det gjelder og hvor mye du vil bruke så skal nok den koselige damen finne noe skikkelig BAD TASTE å ha på deg. Hadde bad taste party med skolen min for to år siden, der hadde de tatt med seg en tusenlapp og røsket til seg en masse klær. Som senere hadde blitt lagt frem på et bord slik at gjestene kunne plukke frem de plagene de måtte ønske for kvelden. Storslått fest, virkelig bad taste. Lykke til med bekledningen. :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå