AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:25 #1 Del Skrevet tirsdag kl 14:25 Jeg har vært i oppdrag via Manpower i over 1 år. Ble dessverre sykmeldt nylig og kontrakten min der jeg var utstasjonert gikk ut i desember. Hovedkontakten min i Manpower har sagt at jeg nå bare er 30% fast ansatt, mens jeg i oppdraget jobbet 100%. Ble ganske overrasket over det at jeg kun er ansatt som 30% ellers når jeg ikke er i oppdrag. Vil det si at jeg fra NAV kun får lønning som 30% fast ansatt i mnd..? Jeg kan ikke noe for at jeg er syk og sykmeldt fra jobben min, det var veldig uheldig nå ifb. Med oppdragets slutt. Jeg kan ikke si opp jobben heller i Manpower, for da frigir jeg meg rettigheter hos nav.. men i underkant av 11000,- i mnd er jo ulevelig. Er rådvill — noen som har vært i samme situasjon? Anonymkode: 08a9e...275 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:56 #2 Del Skrevet tirsdag kl 19:56 Jeg har jobbet i Manpower og vi satt alltid lav arbeidsprosent for å slippe lett unna sånne caser du nå beskriver Du kan utfordre dem på dette med arbeidsprosenten din. De omgår lovverket! Anonymkode: 9ded8...2e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:59 #3 Del Skrevet tirsdag kl 19:59 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har jobbet i Manpower og vi satt alltid lav arbeidsprosent for å slippe lett unna sånne caser du nå beskriver Du kan utfordre dem på dette med arbeidsprosenten din. De omgår lovverket! Anonymkode: 9ded8...2e1 TS her. Er det virkelig sant? Så utrolig sleipt. Skal lese arbeidskontrakten igjen. Synes det er ganske leit egentlig, når jeg har virkelig stått på i oppdraget såpass lenge. Planen er jo å komme meg inn i arbeid igjen, men det har vært ganske mørkt en lang periode nå, møtt veggen. Anonymkode: 08a9e...275 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå