Gå til innhold

Onanering når man er i et forhold med mye sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har tenkt litt på noe. Er sammen med en mann på 44 år, i litt over to år, vi har sex 1-3 ganger om dagen når vi er sammen, men enkelte uker sees vi ikke fra søndags kveld til fredags kveld pga barn og andre forpliktelser. 

Jeg blir kåt på han når vi er fra hverandre, jeg sender gjerne bilder eller skriver det til han. Men synes svarene er heller laber av typen "gleder meg jeg også" eller "nå er jeg så sliten av dagen jeg ikke hadde dugd til stort". Det har egentlig begynt å bli litt usexy og jeg mister lysten til å fortelle at jeg er kåt på han. 

Jeg vet han runker når vi er fra hverandre, jeg har sagt utallige ganger at jeg tenner på at han runker, at det må han gjerne dele med meg om det så bare er en liten kjapp småfrekk melding. Men det uteblir. 

Han må for all del ha sin egen seksualitet og alt det der, men jeg har ikke vært borti et forhold der runkingen omtrent blir holdt skjult. Noen som kjenner seg igjen i dette og kan forklare hvorfor? 

Første året var det null problem, da var det bilder iløpet av arbeidsdagen, videosnutter av at han kom, meldinger om at han savnet meg og gledet seg til å forsyne seg av det ene og andre. Når jeg spør hvorfor det har endret seg avfeier han det med at det ikke har endret seg, at han er sliten, at han ikke runker lenger osv. Han er av typen som har et lite håndkle ved sengen til dette formålet, så man trenger ikke å være rakettforsker. 

Onanering er stort sett sunt for folk flest, handler ikke om det. Forstår bare ikke hvorfor han ikke lenger vil dele det med meg?

Anonymkode: 20481...9bf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor og har ikke noe godt svar, men jeg føler jeg har opplevd dette i alle forholdene jeg har vært i. De er pån med bilder og deling av skitne tanker og setter pris på å få det tilbake. Også etter et år eller to så dabber det av. Utrolig kjedelig, jeg elsker den type små drypp av sex i hverdagen og det tenner meg veldig. Om jeg ikke får meldinger eller bilder eller blir klådd på så mister jeg sakte men sikkert tenning😔

Anonymkode: e3964...de7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og det verste er egentlig at jeg alltid ender opp med å skamme meg og føle meg innpåsliten, fordi jeg alltid er den som tilsynelatende er mest kåt i alle forhold jeg er i.

Anonymkode: e3964...de7

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har tenkt litt på noe. Er sammen med en mann på 44 år, i litt over to år, vi har sex 1-3 ganger om dagen når vi er sammen, men enkelte uker sees vi ikke fra søndags kveld til fredags kveld pga barn og andre forpliktelser. 

Jeg blir kåt på han når vi er fra hverandre, jeg sender gjerne bilder eller skriver det til han. Men synes svarene er heller laber av typen "gleder meg jeg også" eller "nå er jeg så sliten av dagen jeg ikke hadde dugd til stort". Det har egentlig begynt å bli litt usexy og jeg mister lysten til å fortelle at jeg er kåt på han. 

Jeg vet han runker når vi er fra hverandre, jeg har sagt utallige ganger at jeg tenner på at han runker, at det må han gjerne dele med meg om det så bare er en liten kjapp småfrekk melding. Men det uteblir. 

Han må for all del ha sin egen seksualitet og alt det der, men jeg har ikke vært borti et forhold der runkingen omtrent blir holdt skjult. Noen som kjenner seg igjen i dette og kan forklare hvorfor? 

Første året var det null problem, da var det bilder iløpet av arbeidsdagen, videosnutter av at han kom, meldinger om at han savnet meg og gledet seg til å forsyne seg av det ene og andre. Når jeg spør hvorfor det har endret seg avfeier han det med at det ikke har endret seg, at han er sliten, at han ikke runker lenger osv. Han er av typen som har et lite håndkle ved sengen til dette formålet, så man trenger ikke å være rakettforsker. 

Onanering er stort sett sunt for folk flest, handler ikke om det. Forstår bare ikke hvorfor han ikke lenger vil dele det med meg?

For å være ærlig høres du litt innpåsliten ut. Kanskje han synes det var litt spennede i starten men har gått litt lei akkurat det å dele om onani og om han er kåt eller ikke? Jeg forteller null og niks til min kone om onani. Det har hun strengt talt ikke noe med. Jeg vil heller ikke at hun skulle blandet seg, det hadde jeg opplevd som at hun brøt inn i min "private sfære"

Anonymkode: bcc0f...604

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

vi har sex 1-3 ganger om dagen når vi er sammen,

jeg sender gjerne bilder eller skriver det til han. Men synes svarene er heller laber av typen "gleder meg jeg også" eller "nå er jeg så sliten av dagen jeg ikke hadde dugd til stort". Det har egentlig begynt å bli litt usexy og jeg mister lysten til å fortelle at jeg er kåt på han. 

jeg har sagt utallige ganger at jeg tenner på at han runker, at det må han gjerne dele med meg om det så bare er en liten kjapp småfrekk melding. Men det uteblir. 

Første året var det null problem, da var det bilder iløpet av arbeidsdagen, videosnutter av at han kom, meldinger om at han savnet meg og gledet seg til å forsyne seg av det ene og andre. 

Jeg tenkte «hjelp» når jeg leste innlegget ditt. Jeg mener det på ingen måte negativt mot deg, men jeg syntes det virker som det blir litt voldsomt. 
Jeg hadde fått litt noia av det konstante «sexmaset» du beskriver.

Gi mannen litt pusterom. Livet og hverdagen er veldig mye mer en sex.

Man kan bli lei av alt, når det blir et så voldsomt fokus på det. Også sex.

Anonymkode: 34780...d27

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte også hjelp da jeg leste innlegget. Du må seriøst slutte å kvele den stakkars mannen din. La ham få lov å ha dette i fred! Jeg er selv kvinne og i et ekteskap hvor vi har mye sex. Likevel onanerer jeg minst 2-3 ganger i uken og det er ikke noe jeg deler med annen min (men han vet selvsagt at jeg gjør det og jeg kan godt fortelle ham på kvelden at jeg var så kåt den dagen at jeg bare måtte onanere i lunsjpausen, og ja, jeg har hjemmekontor). Dette er noe jeg gjør for meg selv. Jeg ville følt meg kvalt om mannen min forventet at jeg skulle tenke på ham, sende ham melding eller bilder eller på annet vis involvere ham hver gang jeg tar meg 5 minutter for meg selv. Selvfølgelig er det normalt at man er mer ivrig på slike ting i starten av et forhold, men det er ikke noe de fleste ønsker å opprettholde. Jeg hadde seriøst ikke orket om mannen min drev på som deg og jeg hadde blitt enda surere om han skulle drive og analysere alt i hjel for å finne en eller annen årsak som han kunne leve med. Han er kåt, han vil ha en runk i fred, la ham for guds skyld få det!

Anonymkode: 1e4a0...618

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg tenkte «hjelp» når jeg leste innlegget ditt. Jeg mener det på ingen måte negativt mot deg, men jeg syntes det virker som det blir litt voldsomt. 
Jeg hadde fått litt noia av det konstante «sexmaset» du beskriver.

Gi mannen litt pusterom. Livet og hverdagen er veldig mye mer en sex.

Man kan bli lei av alt, når det blir et så voldsomt fokus på det. Også sex.

Anonymkode: 34780...d27

Sexmas? Fordi jeg forteller mannen jeg elsker at jeg er kåt på han iløpet av 5 dager fra hverandre?

Hvor ofte har du og din partner sex da?

Helt normalt og sunt i min bok å bli kåt på partner iløpet av 5 dager, også normalt å flørte og fortelle det iløpet av 5 dager. Kanskje vi ikke passer så godt sammen som jeg trodde om han ser på det som mas. Jeg har forøvrig spurt han om det, men han sier nei. Om han snakker sant da selvfølgelig. 

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

For å være ærlig høres du litt innpåsliten ut. Kanskje han synes det var litt spennede i starten men har gått litt lei akkurat det å dele om onani og om han er kåt eller ikke? Jeg forteller null og niks til min kone om onani. Det har hun strengt talt ikke noe med. Jeg vil heller ikke at hun skulle blandet seg, det hadde jeg opplevd som at hun brøt inn i min "private sfære"

Anonymkode: bcc0f...604

Ja, kanskje? 

Vanskelig å vite når han ikke svarer skikkelig når jeg prøver å snakke om det. 

Anbefaler du sexpause da, i noen uker opp til en mnd? Er det veien å gå? Tar imot tips med stor iver! Dumt å måtte avslutte et ellers godt forhold fordi vi plutselig ikke matcher seksuelt lenger. 

Helt ukjent problemstilling dette for meg. Har ikke opplevd menn som blir lei av sex eller ikke liker å være intim når man er fra hverandre. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tenkte også hjelp da jeg leste innlegget. Du må seriøst slutte å kvele den stakkars mannen din. La ham få lov å ha dette i fred! Jeg er selv kvinne og i et ekteskap hvor vi har mye sex. Likevel onanerer jeg minst 2-3 ganger i uken og det er ikke noe jeg deler med annen min (men han vet selvsagt at jeg gjør det og jeg kan godt fortelle ham på kvelden at jeg var så kåt den dagen at jeg bare måtte onanere i lunsjpausen, og ja, jeg har hjemmekontor). Dette er noe jeg gjør for meg selv. Jeg ville følt meg kvalt om mannen min forventet at jeg skulle tenke på ham, sende ham melding eller bilder eller på annet vis involvere ham hver gang jeg tar meg 5 minutter for meg selv. Selvfølgelig er det normalt at man er mer ivrig på slike ting i starten av et forhold, men det er ikke noe de fleste ønsker å opprettholde. Jeg hadde seriøst ikke orket om mannen min drev på som deg og jeg hadde blitt enda surere om han skulle drive og analysere alt i hjel for å finne en eller annen årsak som han kunne leve med. Han er kåt, han vil ha en runk i fred, la ham for guds skyld få det!

Tror jeg må presisere litt her, han har ikke noe meldeplikt til meg 😅 

Jeg snakker om noe som tidligere har vært gjensidig, gjerne initiert av han selv, som han nå har sluttet med. Det er også snakk om når vi er fra hverandre en uke, ikke en natt eller noen timer. Du fremstiller situasjonen helt annerledes enn den er. 

Han er også en voksen mann, og ansvarlig for å kommunisere sine tanker og følelser, spesielt når jeg tar opp temaet. Da er det såre enkelt å si "jeg har gått lei de greiene der".

Ts

AnonymBruker
Skrevet

For noen (meg selv inkludert) er onani privat og noe man ikke ønsker å dele med andre, selv ikke min egen kone. Jeg er heller ikke noe begeistret for sexmeldinger og slikt da jeg synes det er fryktelig kleint.

Anonymkode: 673c5...96f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Tror jeg må presisere litt her, han har ikke noe meldeplikt til meg 😅 

Jeg snakker om noe som tidligere har vært gjensidig, gjerne initiert av han selv, som han nå har sluttet med. Det er også snakk om når vi er fra hverandre en uke, ikke en natt eller noen timer. Du fremstiller situasjonen helt annerledes enn den er. 

Han er også en voksen mann, og ansvarlig for å kommunisere sine tanker og følelser, spesielt når jeg tar opp temaet. Da er det såre enkelt å si "jeg har gått lei de greiene der".

Ts

Det er helt normalt at noe man syntes var spennende i starten av forholdet ikke er like spennende etter noen år. Jeg synes ikke han skal måtte stå til rette for endrede interesser. Og til det siste der, ja, han er voksen, men han er sammen med en umoden og masete dame som helt tydelig er veldig opptatt av akkurat dette og da er det faktisk ikke så lett å si rett ut at man har gått lei. Da er det lettere å bare ignorere det framfor å risikere å gjøre deg såret eller sur eller måtte svare på oppfølgingsspørsmål (og dui høres veldig ut som typen som ville mast videre "men hvorfor har du gått lei?"). La mannen være i fred. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det er helt normalt at noe man syntes var spennende i starten av forholdet ikke er like spennende etter noen år. Jeg synes ikke han skal måtte stå til rette for endrede interesser. Og til det siste der, ja, han er voksen, men han er sammen med en umoden og masete dame som helt tydelig er veldig opptatt av akkurat dette og da er det faktisk ikke så lett å si rett ut at man har gått lei. Da er det lettere å bare ignorere det framfor å risikere å gjøre deg såret eller sur eller måtte svare på oppfølgingsspørsmål (og dui høres veldig ut som typen som ville mast videre "men hvorfor har du gått lei?"). La mannen være i fred. 

Blir kanskje fort slik bak en mobilskjerm/tastatur at man drar noen forhastede konklusjoner. Min mening er iallefall at uten kommunikasjon i et forhold så har man ingenting. 

Du har tydeligvis dannet deg et (negativt) bilde av meg som partner, så da hjelper det nok lite at jeg sier at jeg ikke er en som "maser". Derimot synes jeg det er ryddig å snakke om ting når noe endrer seg i dynamikken mellom oss. Det er ikke snakk om å stå til rette for noe. Mye bedre det enn å gå å gruble eller overtolke. Det fordrer selvfølgelig at man svarer skikkelig. 

Om han har gått lei slikt eller ikke er ikke godt å si siden han svarer fjasete.

Om mannen din spiste ost ukentlig i 18 mnd, for plutselig å slutte tvert, da hadde du lurt på hva greien var og spurt han. Om svaret ikke hang på greip, som å si at han har glemt hvordan man bruker en ostehøvel, så hadde du stusset.

Ts 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...