Chupacabra Skrevet 29. januar #41 Del Skrevet 29. januar Slarti skrev (2 timer siden): Glenn Alden fra Lyngdal har en IQ på 182, og er kåret til verdens niende smarteste person av et nettsted Nordmann kåret til verdens niende smarteste person Det er faktisk en god del personer i norge som "Makser" IQtester. Og til Info. Den som Mensa bruker makser ikke på 160. Det er mange flere mennesker i norge en 30k. Så det er faktisk en del i norge som kan oppnå 160 i IQ. Ja det er lite sansynlig men langt fra umulig. Ca 2,5% av norges befolkning har over 125 i IQ. Det tilsvarer ca 140 tusen mennesker. Og som du skriver top 0.009% er fremdeles ca 6000 mennesker. Så alt annet en umulig. Lov å være skeptisk, men trenger ikke være bastant. Verden er mindre en du tror. IQ – Store norske leksikon Edit: Med tanke på hvor mange brukere det er her på forumet er det alt annet en urealistisk at noen her inne er i slekt med noen av disse 6000 menneskene. Det er til og med mulig at noen av dem er medlem på forumet. At det er folk her med over 125 er vel mer eller mindre garantert. Man skulle tro at folk som har skyhøy IQ også kan gjøre det eksepsjonelt bra på andre områder. Det gjør de ikke. Jeg kjenner ikke til et eneste eksempel. På spørsmål om hvorfor de ikke gjorde det særlig bra på skolen (som er en gjenganger blant mensamedlemmene) er at de kjedet seg og ikke fikk nok utfordring Det kan se ut som at høy IQ basert på mensatestene ikke er overførbart til særlig mye annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #42 Del Skrevet 29. januar Hvorfor ikke ufør? Det er jo personen som teller. De jeg har vært forelska i , jeg hadde ikke brydd meg stort om de var ufør. Med mindre det er snakk om sengeliggende og at det ikke er håp. Anonymkode: 77d64...d79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 29. januar #43 Del Skrevet 29. januar 😂😂😂😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå