AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:49 #1 Del Skrevet tirsdag kl 13:49 Jeg vil ha en kjæreste. Er 55 år. Jeg trenger gode indikatorer på at jeg har funnet en solid mann. De jeg har hittil er: Chatter ikke og dater ikke flere damer parallelt Liker å snakke med kvinner og omgås kvinner Tar del i husarbeid og det som må gjøres hjemme på lik linje som meg Er i fast jobb, ikke ufør av psykiske eller somatiske årsaker. Helst akademisk arbeid fordi forskjell i intelligens ellers blir så stor at det er slitsomt. Eventuelt en intelligent rørlegger. Oppegående holder på ingen måte. Liker barn og dyr. Er ren, pen og nogen lunde 2025 i klesstilen sin. Litt kjekk, sånn omtrent på linje med meg. Ikke røyk, alkoholbruk mest til jul og påske Fotball og skirenn på tv utgår. Ikke helsefrik som ikke kan spise og som løper rundt i svett trikot 24/7 Gjerne høy og lubben Anonymkode: 6c525...a85 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:54 #2 Del Skrevet tirsdag kl 13:54 Du vil at vi skal fortelle deg hva du liker...? Anonymkode: 7689d...7f3 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:54 #3 Del Skrevet tirsdag kl 13:54 Hva har du å tilby da? Anonymkode: 8116e...a6d 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:55 #4 Del Skrevet tirsdag kl 13:55 Hmm så han skal like å prate med og omgås kvinner, men ikke chate med andre kvinner enn deg... du ser ikke selvmotsigelsen her? Anonymkode: 3a418...a2f 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:55 #5 Del Skrevet tirsdag kl 13:55 Lykke til.... Ser ut som jobbannonsen fra helvete. Anonymkode: 04374...35f 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:55 #6 Del Skrevet tirsdag kl 13:55 Lykke til. Selv ticker jeg av på de fleste av boksene. Men fanatiske damer som krever å bestemme når jeg skal drikke alkohol og hva jeg skal se på tv får heldigvis menn som fortjent. Anonymkode: bd4d2...26a 4 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:56 #7 Del Skrevet tirsdag kl 13:56 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er i fast jobb, ikke ufør av psykiske eller somatiske årsaker. Helst akademisk arbeid fordi forskjell i intelligens ellers blir så stor at det er slitsomt. Eventuelt en intelligent rørlegger. Oppegående holder på ingen måte. Anonymkode: 6c525...a85 Så du mener en akademiker er det samme som å inneha intelligens? Er ikke du gammel nok til å vite at det ikke nødvendigvis er en sammenheng der? Eller ja jeg latt mer lure her.... Anonymkode: ae190...595 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet tirsdag kl 13:56 #8 Del Skrevet tirsdag kl 13:56 Hva med kjærlighetsspråk og tilknytningsstil? Hvordan kommuniserer du? Trenger du at han kommuniserer likt som deg? Like tanker for fremtiden og har han lyst til å bygge det samme som deg? Et godt forhold finner man ikke, for man må bygge det. Men noen er lettere å bygge med enn andre og om han vil bygge noe helt annet enn deg, da blir det jo ikke et bra forhold. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:59 #9 Del Skrevet tirsdag kl 13:59 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Lykke til. Selv ticker jeg av på de fleste av boksene. Men fanatiske damer som krever å bestemme når jeg skal drikke alkohol og hva jeg skal se på tv får heldigvis menn som fortjent. Anonymkode: bd4d2...26a Pils til jul og påske er da bra? Ikke en pils om sommeren får så være.... Anonymkode: 7689d...7f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:01 #10 Del Skrevet tirsdag kl 14:01 Hahahaha, ja nei, lykke til TS! Dette klarer du! 🤣 Anonymkode: 0d644...9e2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:15 #11 Del Skrevet tirsdag kl 14:15 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Så du mener en akademiker er det samme som å inneha intelligens? Er ikke du gammel nok til å vite at det ikke nødvendigvis er en sammenheng der? Eller ja jeg latt mer lure her.... Anonymkode: ae190...595 Det ER en sammenheng. https://www.uis.no/sites/default/files/inline-images/dUtdzxFBViEIbd3oqHo1lhSTdiapLfH8Lpzpj6jOgYkK2sDawX.pdf https://studenttorget.no/index.php?show=3796&expand=3796&artikkelid=8935 Det er kun mennesker uten utdanning, som ser ned på dem med utdanning, som mener det ikke er sammenheng. Gjerne de samme som skriver "intrisert" og "jule nisse", og mener at sydenfylla er den perfekte sommerferien. Anonymkode: 52b06...c6c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:16 #12 Del Skrevet tirsdag kl 14:16 Te- Presten skrev (20 minutter siden): Hva med kjærlighetsspråk og tilknytningsstil? Hvordan kommuniserer du? Trenger du at han kommuniserer likt som deg? Like tanker for fremtiden og har han lyst til å bygge det samme som deg? Et godt forhold finner man ikke, for man må bygge det. Men noen er lettere å bygge med enn andre og om han vil bygge noe helt annet enn deg, da blir det jo ikke et bra forhold. Hadde noen begynt å prate om kjærlighetsspråk, så ville jeg ha straks sveipet til venstre. Vi trenger ikke å adoptere dette amerikanske tullet som er oppfunnet for å selge bøker og psykologitimer. Anonymkode: 52b06...c6c 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet tirsdag kl 14:20 #13 Del Skrevet tirsdag kl 14:20 Noen av de mest solide menn jeg kjenner har enten skiløp eller fotball på tv innimellom. De er imidlertid også gift, og nærmer seg å feire sølvbryllup når de er på din alder. Enkemann kanskje? Samt å plukke bort noen av dine krav. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:31 #14 Del Skrevet tirsdag kl 14:31 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg vil ha en kjæreste. Er 55 år. Jeg trenger gode indikatorer på at jeg har funnet en solid mann. De jeg har hittil er: Chatter ikke og dater ikke flere damer parallelt Det er mulig du kan finne en kar som ikke dater flere samtidig - men hvis du vil ha en solid og bra mann, må du forvente at han chatter med mer enn èn - det gjør de fleste inntil de er investert i relasjonen. Hvis han ikke gjør det, er min antagelse at han kommer til kort på dine andre krav. Anonymkode: 979c3...f02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet tirsdag kl 14:38 #15 Del Skrevet tirsdag kl 14:38 Jeg ville vært mer opptatt av å finne en som ikke er konfliktsky, som er interessert i å faktisk løse konflikter som måtte oppstå og ikke bare trekke seg vekk, en god samtalepartner, og at vedkommende har like ønsker for fremtiden som deg, og felles interesser, enn mye av det overfladiske som om han ser litt sport på tv innimellom eller hva han jobber med... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet tirsdag kl 14:38 #16 Del Skrevet tirsdag kl 14:38 (endret) AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hadde noen begynt å prate om kjærlighetsspråk, så ville jeg ha straks sveipet til venstre. Vi trenger ikke å adoptere dette amerikanske tullet som er oppfunnet for å selge bøker og psykologitimer. Anonymkode: 52b06...c6c Deg om det. Jeg ser det helt motsatt. Noen som ikke vet hvilke kjærlighetsspråk de uttrykker sterkest ville jeg knapt vurdert. Og så ville jeg nok heller ikke vurdert noen som gjør den mentale gymnastikken av å koble det til bøker og psykologtimer, men det er bare meg, Men så sveiper jeg ikke, jeg møter folk ansikt til ansikt via aktivitetene jeg holder på meg med. Så vi to er nok fundamentalt forskjellig skrudd sammen når det kommer til tanker om kjærlighet og samliv. Endret tirsdag kl 14:48 av Te- Presten 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:40 #17 Del Skrevet tirsdag kl 14:40 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg vil ha en kjæreste. Er 55 år. Jeg trenger gode indikatorer på at jeg har funnet en solid mann. De jeg har hittil er: Chatter ikke og dater ikke flere damer parallelt Liker å snakke med kvinner og omgås kvinner Tar del i husarbeid og det som må gjøres hjemme på lik linje som meg Er i fast jobb, ikke ufør av psykiske eller somatiske årsaker. Helst akademisk arbeid fordi forskjell i intelligens ellers blir så stor at det er slitsomt. Eventuelt en intelligent rørlegger. Oppegående holder på ingen måte. Liker barn og dyr. Er ren, pen og nogen lunde 2025 i klesstilen sin. Litt kjekk, sånn omtrent på linje med meg. Ikke røyk, alkoholbruk mest til jul og påske Fotball og skirenn på tv utgår. Ikke helsefrik som ikke kan spise og som løper rundt i svett trikot 24/7 Gjerne høy og lubben Anonymkode: 6c525...a85 Han er gift😊 Anonymkode: a454c...f32 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:50 #18 Del Skrevet tirsdag kl 14:50 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det ER en sammenheng. https://www.uis.no/sites/default/files/inline-images/dUtdzxFBViEIbd3oqHo1lhSTdiapLfH8Lpzpj6jOgYkK2sDawX.pdf https://studenttorget.no/index.php?show=3796&expand=3796&artikkelid=8935 Det er kun mennesker uten utdanning, som ser ned på dem med utdanning, som mener det ikke er sammenheng. Gjerne de samme som skriver "intrisert" og "jule nisse", og mener at sydenfylla er den perfekte sommerferien. Anonymkode: 52b06...c6c Jeg har mastergrad og har jobbet i mange år med mennesker med PhD. Jeg kan fortelle deg at det lukter vondt når vi også har vært på toalettet. Vi drømmer om vakre damer/menn som alle andre. Vi er late og egoistiske og tåpelige som alle andre. Det som skiller seg ut er at vi i større grad er skoleflinke, antagelig har noe høyere IQ, foreldre eller voksenpersoner rundt oss som har snakket opp skole, vi er noe flinkere å formulere oss. Men «klok» eller «vis» eller «akademisk»? Det må man lære på egen hånd hvis man har evne og interesse. Anonymkode: f45ae...66d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet tirsdag kl 14:52 #19 Del Skrevet tirsdag kl 14:52 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vil ha en kjæreste. Er 55 år. Jeg trenger gode indikatorer på at jeg har funnet en solid mann. De jeg har hittil er: Chatter ikke og dater ikke flere damer parallelt Liker å snakke med kvinner og omgås kvinner Tar del i husarbeid og det som må gjøres hjemme på lik linje som meg Er i fast jobb, ikke ufør av psykiske eller somatiske årsaker. Helst akademisk arbeid fordi forskjell i intelligens ellers blir så stor at det er slitsomt. Eventuelt en intelligent rørlegger. Oppegående holder på ingen måte. Liker barn og dyr. Er ren, pen og nogen lunde 2025 i klesstilen sin. Litt kjekk, sånn omtrent på linje med meg. Ikke røyk, alkoholbruk mest til jul og påske Fotball og skirenn på tv utgår. Ikke helsefrik som ikke kan spise og som løper rundt i svett trikot 24/7 Gjerne høy og lubben Anonymkode: 6c525...a85 Hvorfor utgår skirenn og fotball? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:57 #20 Del Skrevet tirsdag kl 14:57 Jeg får si til deg som jeg har sagt de siste 25 årene til andre kvinner og menn. Den første feilen du gjør er å sette opp en liste på urimelige og ubetydelige krav som ikke har noe med et godt samliv å gjøre. I de fleste tilfeller så har ikke utdannelse noe spesielt å si heller. Unntakene er hvis de begge to ikke er jordnære og familieorienterte. Men alle de som ikke er familieorienterte er heller ikke gode kjærestemener. Så hele prosjektet "jeg vil finne meg en solid mann" ut i fra de punktene du har ramset opp betyr at du ikke kommer til å lykkes. Litt rart at en person på 55 - femtifem år ikke forstår bedre. Anonymkode: 62856...d5b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå